اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد

وجود 4 هزار بانوی داوطلب روستایی هلال‌احمر در کردستان

استاندار کردستان به ظرفیت‌های بالای این استان در حوزه خدمات بشردوستانه اشاره کرد و از وجود 4 هزار بانوی داوطلب در مناطق روستایی خبر داد.

وجود 4 هزار بانوی داوطلب روستایی هلال‌احمر در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در همایش باران مهربانی که به مناسبت روز داوطلب در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تلاش در امور بشردوستانه و خیرخواهانه جزو امور همیشگی مردم فرهنگ‌پرور کردستان بوده و این امر این استان را در زمره استان‌های پیشرو کشور قرار داده‌ است.

وی افزود: کردستانی‌های متدین و ولایت‌مدار همواره در عرصه‌های خیرخواهانه و بشردوستانه پیشرو بوده و به آن افتخار می‌کنیم.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: وجود 4 هزار بانوی داوطلب هلال‌احمر در روستاهای استان آمار قابل توجهی و نشان‌دهنده اشتیاق مردم کردستان به فعالیت در امور بشردوستانه و فعالیت گسترده بانوان در این عرصه است.

زاهدی خاطرنشان کرد: برخلاف نگرش عامه مردم که جمعیت هلال‌احمر صرفاً یک سازمان امداد و نجات غیردولتی است، این نهاد یک سازمان عمومی و غیر دولتی است و اقشار مختلف مردم می‌توانند برای انجام فعالیت‌های داوطلبانه مشارکت کنند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود توانمندسازی مردم در امور خیرخواهانه را یکی از اهداف داوطلبان و سازمان‌های داوطلبی در روستاها بیان کرد و از جمعیت هلال‌احمر استان خواست که با تمام توان برای گسترش این فعالیت‌ها همت گمارد.

زاهدی خدمات سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و درمانی در سطح کشور را ارزنده و مطلوب توصیف کرد و خواستار گسترش این فعالیت‌ها در استان کردستان با استفاده از توانمندی نخبگان و فرهیختگان این استان شد.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از داوطلبان فعال و نمونه استان در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد و تعدادی از هنرمندان، ورزشکاران و فعالان فرهنگی کردستانی به عضویت سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر درآمدند.

انتهای پیام/79006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول