اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرداخت 48 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان‌ خراسان شمالی

مدیر شرکت بین‌المللی نگار نصر خراسان شمالی گفت: مبلغ 48 میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای سال تاکنون به صورت وام‌های خود‌اشتغالی و اقتصاد مقاومتی به بسیجیان سطح استان پرداخت شده است.

پرداخت 48 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به بسیجیان‌ خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی، علی اربابی در خصوص فعالیت این شرکت در زمینه اشتغالزایی اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی (قرض‌الحسنه) بیش از 91 درصد تسهیلات جذب شده و در زمینه عقود اسلامی به دلیل شرایط اقلیمی استان و چشم‌انداز طرح‌های اقتصاد مقاومتی تاکنون تسهیلات خوبی جذب نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده متقاضیان تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند با مراجعه به نمایندگان مستقر در نواحی مقاومت بسیج استان از خدمات این تسهیلات برای تولید برخوردار شوند.

اربابی افزود: باقی‌مانده تسهیلات تا پایان سال 1392 پرداخت خواهد شد و به حول قوه الهی گامی اساسی برای حماسه اقتصادی در استان برداشته باشیم.

وی به عرصه‌های تولیدی و اجرایی خراسان شمالی که محدود به یک منطقه خاص در استان نیست و بر‌اساس توان افراد است اشاره کرد و گفت: تولیدی‌های راه‌اندازی شده ، کالا یا محصولات تولیدی خود را بیشتر در اختیار مصرف کنندگان سطح استان گذاشته‌ و مازاد تولیدات خود را به استان‌های مجاور صادر کرده‌اند.

مدیر شرکت بین‌المللی نگار نصر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای توسعه اشتغال و تولیدات محصولات در حوزه اقتصاد مقاومتی بیشتر حمایت و هماهنگی مسئولان امر استانی و شهرستانی را می‌طلبد.

انتهای پیام/63002/‌ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول