اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر خبر داد

اعزام سالانه 1500 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر از اعزام سالانه بیش از یک‌هزار و 500 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام سالانه 1500 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسحاق جلالیان ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: اعزام سالانه دانشجویان به اردوی راهیان نور از برنامه‌های مهم دانشگاه پیام‌نور است و سالانه بیش از یک‌هزار و 500 دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

جلالیان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در چند سال اخیر در کنار رشد کمی از رشد کیفی خوبی نیز برخوردار بوده است، افزود: اصلی‌ترین هدف دانشگاه پیام‌نور تحقق شعار "آموزش برای همه، همه جا و همه وقت" است که در سال‌های گذشته گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.

وی اضافه کرد: وجود 500 مرکز و واحد دانشگاهی درسطح کشور با جمعیت دانشجویی بالغ بر یک میلیون نفر نشان از اهمیت و گسترده شدن این دانشگاه در سطح کشور دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر اظهار داشت: وجود 3 هزار نفر هیئت علمی در سطح کشور، توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه، رتبه‌های علمی قابل توجه در سطح کشور، کسب رتبه هشتم در میان پنجاه و سه دانشگاه از نظر انتشار مقالات علمی، برگزاری امتحانات الکترونیک و بدون کاغذ از عوامل پیشرفت کمی و کیفی این دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر نیز در حال حاضر دارای 20 هزار دانشجو و 274 رشته‌، محل تحصیلی و دارای 15 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتری است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور بوشهر تاکید کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار نفر هیئت علمی مدعو در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.

جلالیان خاطرنشان کرد: این دانشگاه در مباحث فرهنگی نیز گام‌های خوب و موثری برداشته است که برگزاری مسابقات فرهنگی و المپیادهای ورزشی و همچنین کسب عناوین مختلف کشوری بیانگر این امر است.

وی یادآور شد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های پیام‌نور استان نیز همواره فعال بوده‌اند و توانسته همواره رتبه نخست استانی و بعضا کشوری را از نظر ارائه خدمات به نقاط محروم کسب کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز گفت: دانشگاه‌ها با در اختیار داشتن نیروهای جوان کشور فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی اخلاقی آنها دارند و می‌توانند دراین زمینه موثر باشند.

فتح‌الله جمیری مسئولیت دیگر دانشگاه‌ها را مسئولیت انقلابی آنان دانست و تاکید کرد: روحیه انقلابی در کنار پیشرفت‌های علمی کشور، ابرقدرت‌های دنیا را واداشته است که به پای میز مذاکره با کشور ما بنشینند.

وی تاثیر دانشگاه‌ها در بصیرت‌افزایی را بسیار مهم دانست و گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی از جمله اردوی راهیان نور تاثیر بسزایی در روحیه جوانان دانشجو دارد و آنان را با آرمان‌های انقلاب آشنا می‌کند.

انتهای پیام/66006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول