اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله:

مصدومیت ظریف برطرف نشده است

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: مصدومیت فرهاد ظریف کاملا برطرف نشده و حضورش مقابل پیکان قطعی نیست.

مصدومیت ظریف برطرف نشده است

بهروز عطایی قبل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: یکی از مشکلات تیم کاله مصدومیت فرهاد ظریف لیبروی ارزنده این است.

وی افزود: هنوز مصدومیت این بازیکن که از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده برطرف نشد و مشخص نیست که بتوانیم از او در دیدار مقابل پیکان بهره بگیریم.

عطایی با اشاره به اینکه نبود این بازیکن در دیدار گذشته مقابل متین ورامین مشهود بود، گفت: البته بازی مقابل متین که از تیم‌های پرقدرت و مدعی اول قهرمانی است بسیار سخت بود، کار دشواری در ورامین داشتیم و این تیم با ارائه عملکرد بهتر و کیفیت بالاتر توانست پیروز میدان باشد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازیکنان نیز در این دیدار بازی قابل قبولی را ارائه دادند و نسبت به چند بازی گذشته بهتر بازی کردیم البته معتقدم این همه ظرفیت شاگردانم نیست و ما می‌توانیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم.

عطایی با تاکید بر اینکه در دیدار مقابل پیکان نیز با داشته‌هایمان به میدان آمده و بر اساس توانایی‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنیم، گفت: امیدوارم بازی خوبی را مردم شاهد باشند و ما نیز سعی داریم بتوانیم با کاهش فشار و خروج از آن که بر روی دو تیم حاکم است به پیروزی رسیده و جزو مدعیان لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول