اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند روز آینده

تکلیف جذب والیبالیست مونته‌نگرویی در پیکان مشخص می‌شود

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: تکلیف جذب والیبالیست مونته‌نگرویی در پیکان تهران که هم‌اکنون در حال سپری کردن تست‌های مختلف است طی چند روز آینده مشخص می‌شود.

تکلیف جذب والیبالیست مونته‌نگرویی در پیکان مشخص می‌شود

پیمان اکبری در حاشیه تمرین آماده‌سازی پیکان تهران قبل دومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال که مقابل کاله مازندران انجام می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل ابراز داشت: برای تقویت ترکیب تیم در نیم فصل دوم درصدد جذب یک بازیکن خارجی هستیم.

وی افزود: این بازیکن به تازگی به تیم پیکان آمده و در حال گذراندن مراحل مختلف تست است.

اکبری با اشاره به نام این والیبالیست یادآور شد: الکساندر مینیچ از کشور مونته‌نگرو یا یوگسلاوی سابق در پست پشت‌خط‌‌ کار می‌کند و برای هفته دوم دور برگشت لیگ برتر نیز او را به آمل آوردیم ولی هنوز تصمیم‌ قطعی در مورد عقد قرارداد با این بازیکن نگرفتیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در مورد مشخص شدن وضعیت جذب و یا عدم جذب این والیبالیست توسط کادر فنی پیکان تهران اذعان داشت: چون مینیچ تازه وارد ایران شده است باید طی چند روز آینده وضعیت این بازیکن سنجیده شود و اگر شرایطش خوب بود و تصمیم گرفته شد به کار پیکان می‌آید به جمع دیگر والیبالیست‌ها می‌پیوندد.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول