اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کهنوج:

‌مجرم‌ ‌نفوذی به دادگستری و نیروی انتظامی کهنوج دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج گفت: مجرمی که ادعای نفوذ در دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان‌های فاریاب و کهنوج را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

‌مجرم‌ ‌نفوذی به دادگستری و نیروی انتظامی کهنوج دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، مسعود معاذاللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجرمی که ادعای نفوذ در دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان‌های فاریاب و کهنوج را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: این فرد با ترفندهایی خانواده‌های متهمان و مجرمانی که در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پرونده داشتند را شناسایی و با مراجعه به آنها و ارائه قول و وعده‌های واهی از آن خانواده‌ها وجوهی را اخذ می‌کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج گفت: این متهم حتی در یک مورد به یکی از خانواده‌های طعمه خود وعده داده بوده که در قبال ذبح یک رأس گوسفند مشکلات قضایی پرونده آنها را برطرف کند.

وی عنوان کرد: فرد دستگیر شده با ادعای اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی تفهیم اتهام و با صدور قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی فاریاب قرار گرفت.

انتهای پیام/2655/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول