اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه ماه گذشته

8 هزار پرونده دستگاه قضایی اصفهان مورد بررسی قرار گرفت

رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در سه ماه گذشته هشت هزار پرونده از پرونده‌های بر زمین مانده دستگاه قضایی استان مورد بررسی قرار گرفت که سه هزار و 500 پرونده از این پرونده‌ها در مدتی طولانی منتظر اعلام رای دستگاه قضایی بودند.

8 هزار پرونده دستگاه قضایی اصفهان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد خسروی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مجتمع رفاه پیش‌ملاقات اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با تعداد زیاد محکومان مواد مخدر نیاز به چنین جایی داشت و باید پیگیری شود تا پروژه تکمیل شده و فشار بر روی زندانیان کمتر شود.

وی افزود: در ابتدای  ورود خود در استان اصفهان دو موضوع را در اولویت کاری خود قرار دادم که موضوع نخست بررسی پرونده‌ها بوده است، به دلیل اینکه با بررسی‌هایی که انجام شد، مشخص گردید در بعضی از شعب دادگستری استان تراکم کیفی پرونده‌ها وجود دارد که این امر سبب اطاله دادرسی شده است.

رئیس دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید پرونده های موجود دادگاه‌ها را کاهش و اوقات رسیدگی به آنها را کوتاه کند، گفت: در همین سه ماه گذشته هشت هزار پرونده از پرونده‌های مانده دستگاه قضایی استان حذف شد.

وی ادامه داد: از این هشت هزار پرونده شش هزار پرونده مربوطه به محاکم و دو هزار مورد مربوط به اجرای احکام بوده است که از شش هزار پرونده نام برده، سه هزار و 500 پرونده قدیمی بوده است.

خسروی با بیان اینکه تا جایی که امکان دارد درصدد اجرای طرح جمعیت کیفری کشوری در استان اصفهان هستیم، بیان کرد: طرح اجرایی کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها به معنای این نیست که با مجرمان و متهمان که اخلال ایجاد می‌کنند برخورد نکنیم، بلکه با سارقان حر‌فه‌ای و کلاهبرداران برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول