اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌‌نور نیشابور:

سرنوشت برخی فتنه‌گران، تاریخ صدر اسلام را تداعی می‌کند

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز نیشابور با اشاره به اینکه یکی از توطئه‌های دشمنان این است که جوانان را نسبت به ولایت فقیه بی‌اعتنا و بی‌تفاوت کنند، گفت: سرنوشت برخی فتنه‌گران، تاریخ صدر اسلام را تداعی می‌کند.

سرنوشت برخی فتنه‌گران، تاریخ صدر اسلام را تداعی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام حسن رضایی ظهر امروز در جمع نمازگزاران تکیه ابوالفضلی شهرستان اظهار داشت: یکی از توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی این است که جوانان را نسبت به ولایت فقیه بی‌اعتنا و بی‌تفاوت کنند.

وی افزود: برخی افراد که در جبهه‌ها هم حضور داشتند اکنون از آرمان‌ها و اعتقادات اسلامی خود برگشته‌ تا جایی که حتی در سخنانی متعدد منکر وجود امام زمان(عج) شده‌اند.

مسئول هیئت امنای تکیه ابوالفضلی نیشابور ادامه داد: سرنوشت برخی از فتنه‌گران، تاریخ صدر اسلام را تداعی می‌کند.

رضایی یادآور شد: یکی از فتنه‌گران فیلمی با عنوان توبه نصوح ساخت که در مساجد به نمایش می‌گذاشت و نسبت به رعایت مسائل اسلامی تعصب نشان می‌داد ولی الآن به آغوش دشمن رفته است و همسر و دختر خود را بی‌حجاب مقابل دوربین می‌برد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: مطابق آیات شریف قرآن، ما باید از خدا و رسول و صاحبان دین که مراجع عظام تقلید هستند اطاعت کنیم نه آنهایی که خود را دین‌پژوه معرفی کرده و افکار انحرافی و لیبرالی از دین به خورد مردم می‌دهند.

رضایی تأکید کرد: فعالان انقلابی باید به سمت تزکیه نفس بروند زیرا رسالت پیامبر اکرم(ص) تذهیب و تزکیه مردم بوده است.

وی اضافه کرد: برخی دین را تا آنجا قبول دارند که دنیایشان را تامین کند ولی اگر دین جلوی دنیای آنها را بگیرد می‌گویند دین را قبول ندارم و نمی‌خواهم و این اطاعت‌ناپذیری و نافرمانی، عذاب خداوند را در پی دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور نیشابور معتقد است: با یاد خدا دلها به آرامش می‌رسد و آرامش در سایه اطاعت‌پذیری خدا است و هر کس که از یاد خدا اعراض کند زندگی‌اش دچار مشکل می‌شود.

رضایی گفت: اطاعت‌پذیری نشانه ایمان و سبب نزول رحمت الهی می‌شود.

وی افزود: یکی از بحران‌های اجتماعی امروز، بحران معرفتی است که انسان را به پوچ‌گرایی می‌رساند و می‌خواهد همه چیز را با حس و درک خود بفهمد.

انتهای پیام/2202/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول