اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

236 برنامه ورزشی ویژه جوانان دهه فجر برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در مجموع 236 برنامه ورزشی و ویژه جوانان و امور فرهنگی در جای جای استان اردبیل برگزار می‌شود.

236 برنامه ورزشی ویژه جوانان دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، احد پازاج در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: بیش از 220 مسابقه ورزشی و برنامه ویژه جوانان در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 12 مورد از برنامه‌های مذکور به صورت استانی و مابقی به همت ادارات ورزش شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

پازاج در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: علاوه بر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان دیگر ادارات عضو کمیته نیز با ارائه برنامه‌های مرتبط با جوانان و مسابقات ورزشی دستگاه مربوطه در این ایام و با هماهنگی امور ورزش اداره کل برگزار می‌کنند.

این مسئول از برگزاری چهارمین دوره یادواره شهدای ورزشکار در ایام دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: این یادواره 17 بهمن ماه با حضور سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های سیاسی، جلسات بصیرت‌افزایی و نیز مسابقات ورزشی متعدد را از دیگر برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان در ایام دهه فجر برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در ایام دهه فجر 16 برنامه ویژه در حوزه جوانان و امور فرهنگی برگزار می‌شود.

پازاج یادآور شد: این برنامه‌ها با کمک و همکاری سازمان‌های مردم نهاد و هیئت‌های قرآنی در استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: برگزاری همایش عفاف و حجاب، همایش بصیرت‌افزایی و برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و خانوادگی از جمله برنامه‌های مهمی است که با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و مؤسسه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

پازاج افزود: دیدار جوانان و ورزشکاران فعال فرهنگی و قرآنی با خانواده شهدا و برگزاری نشست‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های اداره کل در این حوزه است.

وی در ادامه تصریح کرد: چهارمین دوره یادواره شهدای ورزشکار نیز در 17 بهمن ماه با حضور سردار آذرنوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور و با همکاری بسیج ورزشکاران و امور فرهنگی اداره کل برگزار می‌شود.

در این جلسه سلطانی رئیس گروه توسعه ورزش بانوان، پیران رئیس توسعه ورزش قهرمانی، فکری نماینده معاونت جوانان، مجتهدی مسئول امور فرهنگی اداره کل و نمایندگان 34 دستگاه و نهاد عضو کمیته با تشریح برنامه‌های مرتبط با حوزه ورزش و جوانان به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد افزایش کمی و کیفی برنامه‌های ویژه دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/62003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول