اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان خبر داد

فعالیت 12 سازمان مردم‌نهاد در ریگان

فرماندار ریگان گفت: در حال حاضر 12 سازمان مردم‌نهاد در این شهرستان فعال است که برای 57 نفر توسط این سازمان‌ها اشتغال ایجاد شده است.

فعالیت 12 سازمان مردم‌نهاد در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در جمع اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد این شهرستان اظهار داشت: 12 سازمان مردم‌نهاد در شهرستان ریگان فعالیت می‌کنند که این سازمان‌ها برای 57 نفر ایجاد شغل کرده‌اند.

اعتمادی افزود: این سازمان‌ها در قالب شرکت‌های فنی مشاوره‌ای، مهندسی کشاورزی، درمانگاه گیاه‌پزشکی، شرکت‌های تعاونی تولید کشاورزی، تشکل نظام صنفی کشاورزی، تشکل انجمن نخبگان بخش کشاورزی، شرکت تعاونی مکانیزاسیون کشاورزی و مؤسسه خیریه رفاه کودک فعال هستند.

فرماندار ریگان بیان داشت: به زودی نیز چهار موسسه شامل تعاونی خرماداران شهرستان، تعاونی گیاهان دارویی، حمایت از زنان بی‌سرپرست خانوار و معلولان راه‌اندازی می‌شود.

اعتمادی تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد و این تشکل‌ها بازوان دولت در امر خدمت‌رسانی به مردم هستند که در زمینه ایجاد اشتغال و تولید کمک زیادی می‌توانند، انجام دهند.

اعتمادی با اشاره به اینکه این سازمان‌ها زمینه کارآفرینی و ایجاد اشتغال را در شهرستان فراهم کنند، افزود: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر واگذاری بخشی از خدمات دولتی به تشکل‌های مردمی آمادگی لازم را در زمینه ثبت و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تاسیس و نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد و رسیدگی به تقاضا و صدور پروانه فعالیت آنها داریم.

وی عنوان کرد: به منظور تعمیق جایگاه و تبیین نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در فرآیند توسعه کشور و حمایت از آنها نسبت به برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در شهرستان و نحوه تعامل و اجرای برنامه‌ها برای توسعه کمی و کیفی این سازمان‌ها و تسهیل در روند کارهای آنها اقداماتی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/80014/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول