اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان تاکید کرد

ضرورت ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد باید با استفاده از فرصت موجود در دولت، ظرفیت‌سازی اجتماعی کنند.

ضرورت ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجمع عمومی سازمان‌های مردم‌نهاد در همدان اظهار داشت: آن چه که اقتصاد و گردش مالی یک کشور را تنظیم می‌کند، سرمایه اجتماعی یک کشور است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها ادامه داد: دولت تدبیر و امید آماده است تا سرمایه اجتماعی مردم را ارتقا داده و اعتماد و انگیزه را در مردم ایجاد کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به فعالیت میلیون‌ها سمن در دنیا و اداره آن توسط مردم گفت: پایبندی به آرمان‌ها در راستای تحقق اهداف نقطه اشتراک تمام این سمن‌هاست.

وی با بیان اینکه خروجی سازمان‌های مردم‌نهاد باید در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی باشد، ادامه داد: باید به صورت مطلوب در جامعه ظاهر شده و از تمام ظرفیت سمن‌ها در همه زمینه‌ها استفاده کنیم.

رضانیا در پایان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد باید از این ظرفیت به وجود آمده در دولت تدبیر و امید استفاده کرده و ظرفیت‌سازی اجتماعی کنند.

انتهای پیام/89007/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول