اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن فوتبال تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند:

با قهرمانی 17 شهریور پرونده فوتسال آموزشگاه‌های بیرجند بسته شد

رئیس انجمن فوتبال تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بیرجند از پایان مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های ابتدایی این شهرستان خبر داد و گفت: در این مسابقات31 تیم شرکت دارند که با 61 بازی و قهرمانی تیم 17 شهریور پرونده مسابقات بسته شد.

با قهرمانی 17 شهریور پرونده فوتسال آموزشگاه‌های بیرجند بسته شد

حسین دادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یک دور مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند به مناسبت اعیاد ربیع‌الاول برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 31 تیم به استعداد 310 فوتبالیست از آموزشگاه‌ها و مدارس روستاهای امیرآباد، حاجی‌آباد، دستگرد و شهر بیرجند به مدت سه هفته در سالن ورزشی شهید شهپر بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس انجمن فوتبال تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند اذعان داشت: مسابقات فوتسال آموزشگاه‌های ابتدایی بیرجند در شش گروه پنج تیمی برگزار شد که بعد از 86 بازی بین تیم‌های حاضر، چهار تیم به فینال راه پیدا کردند.

دادی ادامه داد: تیم‌های فوتسال آموزشگاه‌های 17 شهریور، امام رضا(ع)، امام حسین (ع)، مسلم بن عقیل(ع)، حسین‌زاده، امام حسن(ع)، شاهد و دانش با غلبه بر رقیبان خود به مرحله  فینال این مسابقات صعود کردند.

وی با بیان اینکه در دور رقابت‌های فینال مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند دو تیم آموزشگاه شاهد بیرجند و 17 شهریور برای کسب مدال قهرمانی به مصاف هم رفتند، تصریح کرد: تیم فوتسال 17 شهریور موفق شد با نتیجه چهار بر دو تیم شاهد را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی مسابقات بایستد.

رئیس انجمن فوتبال تربیت بدنی آموزش و پرورش بیرجند به نایب قهرمانی تیم شاهد اشاره و خاطرنشان کرد: در بازی رده‌بندی مسابقات قهرمانی فوتسال مدارس ابتدایی شهرستان بیرجند تیم‌های آموزشگاه‌های امام حسین(ع) و امام حسن(ع) در مقابل هم صف‌آرائی کردند که در پایان تیم فوتسال امام حسن(ع) با نتیجه سه بر یک از سد تیم فوتسال امام حسین(ع) گذشت و در جایگاه سوم قرار گرفت.

دادی یادآور شد: کاپ اخلاق مسابقات فوتسال قهرمانی آموزشگاه‌های ابتدائی شهرستان بیرجند به تیم فوتسال مدرسه امام حسین(ع) بیرجند تعلق گرفت.

انتهای پیام/69014/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول