اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

ماهان تندیس انگیزه بالایی برای پیروزی بر زمزم اصفهان داشت

سرمربی تیم ماهان تندیس گفت: تیمی قوی با توانایی بالا برای کسب پیروزی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر زمزم اصفهان قرار گرفت و خوشبختانه پیروز شد.

ماهان تندیس انگیزه بالایی برای پیروزی بر زمزم اصفهان داشت

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برتری در دیدار با زمزم اصفهان در بازی هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت و خوشحالم که در این دیدار پیروز شدیم.

وی ماهان تندیس را تیمی قوی با قابلیت‌های فراوان برای موفقیت در نیم فصل دوم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دانست و تصریح کرد: به نظر من ماهان تندیس بازیکنان بسیار خوب با توانمندی بالایی دارد و می‌تواند در دور برگشت، امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کند.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم ادامه داد: تیم ماهان تندیس قم از پشتوانه قوی اعم از کادر مدیریتی توانمند و بازیکنان باهوش و توانایی برخوردار است و به نظر من این تیم می‌تواند روند رو به رشد خود را با پیروزی در دیدار خانگی این هفته با تیم زمزم اصفهان نشان بدهد.

وی که از عملکرد فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در بازی خانگی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال برابر زمزم اصفهان راضی به نظر می‌رسید، تصریح کرد: به بازیکنانم گفته بودم که باید در زمین مسابقه با هوش و فکر بالا بازی کنند تا برابر زمزم اصفهان پیروز شویم که همین گونه شد و اگرچه از نظر فنی بهتر از بازی‌های قبل نبودیم اما در این دیدار تمام موقعیت‌های ما به بار نشست.

حسن‌زاده بیان داشت: سعی ما این بود که بازیکنان ماهان تندیس با تاکتیک‌های روز فوتسال کار ‌کنند، ضمن اینکه از دکتر باقری پزشک و مربی بدنساز تیم به سبب اینکه‌ آنها را از نظر بدنی به سطح آمادگی فوق‌العاده‌ای رساندند، تشکر می‌کنم.

وی ماهان تندیس قم را یک تیم خوب دانست که می‌تواند از این هفته روندی رو به رشد را در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران پیش گرفته و مدعی باشد.

وی افزود: تیم ما در دیدار هفته اول دور برگشت مقابل تیم شهرداری ساوه بازی بسیار خوبی ارائه کرد و با پیروزی خوبی که در دیدار با زمزم اصفهان در هفته دوم نیم فصل دوم به دست آوردیم می‌توانیم با روحیه خوبی به مصاف حفاری اهواز برویم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری در مقابل تیم فوتسال زمزم اصفهان 20 امتیازی شد و همچنان در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول