اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور

ماهان تندیس قم برابر زمزم اصفهان به دنبال جبران ناکامی‌های در خانه است

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور در تلاش برای جبران امتیازات از دست رفته دیدارهای خانگی برابر زمزم اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

ماهان تندیس قم برابر زمزم اصفهان به دنبال جبران ناکامی‌های در خانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ماهان تندیس قم که در دیدارهای قبلی پنج پیروزی، 2 تساوی و هفت باخت کسب کرده و هم‌اکنون با 17 امتیاز نهم جدول است از ساعت 16 عصر چهارشنبه 18 دی‌ماه در سالن شهید حیدریان قم میزبان تیم زمزم اصفهان خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم فوتسال دبیری تبریز با 36 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم گیتی‌پسند اصفهان با 33 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم فوتسال حفاری اهواز نیز با 28 امتیاز تعقیب کننده این تیم‌ها محسوب می‌شود.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در حالی به ایستگاه پانزدهم لیگ برتر رسیده‌اند که امسال در گام نخست رقابت‌های لیگ برتر این فصل در سالن شهید حیدریان قم شروع خوبی داشتند و برابر شهرداری ساوه به برتری رسیدند و در گام دوم در جدالی حساس با زمزم اصفهان در خانه حریف پیروز شدند و بدین ترتیب 6 امتیاز اندوختند.

اما در دیدار سوم که مسابقه‌ای داخل خانه بود تیم فوتسال ماهان تندیس قم با وجود شایستگی و توانمندی در کسب پیروزی در برابر میهمان خود تیم حفاری اهواز، با اشتباهات زیاد و البته ایستادگی تیر دروازه به تیم میهمان باخت و بدین ترتیب نخستین باخت این فصل را متحمل شد.

ماهان تندیس قم در هفته چهارم در خارج از خانه باز هم به مشکل خورد و موفق نشد میزبان تهرانی خود یعنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی را شکست بدهد و با تساوی یک بر یک برابر این تیم متوقف شد تا دومین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم بماند.

نماینده قم در لیگ برتر فوتسال در هفته پنجم بار دیگر در خانه به میدان رفت و در حالی که دیدار آن‌ها در حضور تماشاگران خودی در مقابل تیم با انگیزه هلال احمر آذربایجان شرقی بازی می‌کردند، به سختی دست به کار بزرگی زدند و میهمان خود را با حساب چهار بر سه از پیش رو برداشتند.

موفقیت‌های ماهان تندیس قم می‌توانست در دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ادامه یابد اما ماهانی‌ها برابر تیم مدعی دبیری تبریز در دیداری که میهمان حریف بودند با نتیجه دور از انتظار پنج بر سه شکست خوردند و دومین باخت این فصل را پذیرفتند.

ماهان تندیس قم در هفته هفتم باز هم به یک تیم تبریزی دیگر برخورد کرد و این بار در خانه برابر تیم شهرداری تبریز به میدان رفت و در حالی که کمتر کسی انتظار داشت این تیم در خانه ببازد با نتیجه چهار بر یک شکست خورد و فرصت رسیدن به رده‌های بالای جدول را از دست داد.

نماینده فوتسال قم در هفته هشتم خارج از خانه میهمان آخرین تیم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی عملیات غیرصنعتی ماهشهر بود و طی آن در حضور تماشاگران ماهشهری در مقابل تیم میزبان با نتیجه 6 بر چهار به برتری رسید تا چهارمین پیروزی این فصل را کسب کند.

نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با مصاف ماهان تندیس قم و گیتی‌پسند اصفهان در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید و ماهان بار دیگر در خانه باخت و با حساب پنج بر سه نتیجه را به تیم گیتی‌پسند واگذار کرد.

نماینده فوتسال قم در هفته دهم این رقابت‌ها بار دیگر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به میدان رفت و این بار امیدوار بود که تیم فرش آراء مشهد را شکست بدهد اما با حساب سه بر 2 باخت تا تحولات در این تیم بعد از این بازی شروع شود و حسن‌زاده رسماً به راس کادر فنی این تیم آمده و هواداران منتظر ماهان تندیس پرقدرت با این مربی جوان باشند.

هفته یازدهم نیز که نخستین تجربه مربیگری حسن‌زاده بر روی نیمکت ماهان تندیس برابر میثاق تهران بود با شکست 2 بر یک ماهان تندیس قم در میهمانی حریف تهرانی پایان یافت و بعد نوبت دیدار ماهان تندیس با تیم راه ساری رسید که ماهان این بازی را چهار بر 2 با پیروزی به پایان برد اما در 2 هفته بعد از آن در قرچک با 2 گل به تیم منصوری باخت و در ساوه با شهرداری این شهر یک بر یک مساوی کرده تا اکنون با 17 امتیاز در رده نهم باشد.

انتهای پیام/78002/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول