اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مصاف هفته پانزدهم

ماهان تندیس قم از زمزم اصفهان پذیرایی می‌کند

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دور برگشت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از مهمترین بازی‌های خود را در هفته پانزدهم برابر زمزم اصفهان برگزار می‌کند.

ماهان تندیس قم از زمزم اصفهان پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم رده نهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نخستین بازی داخل خانه خود در نیم فصل دوم این دوره از رقابت‌ها چهارشنبه هجدهم دی‌ماه در دیداری حساس برابر فوتسال دوستان قمی به مصاف زمزم اصفهان می‌رود.

ماهان تندیس قم در حالی اکنون تیم نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود که سال گذشته در چنین زمانی تیم صبا نماینده قم در لیگ برتر فوتسال بود و در آستانه هفته پانزدهم لیگ برتر مدعی اول کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بود.

در حالی که این هفته‌ها ماهان تندیس قم برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم تلاش می‌کند، سال گذشته در چنین زمانی تیم صبای قم برای حفظ موقعیت خود در جدول رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌رفت و به دنبال قهرمانی لیگ چهاردهم بود.

به هر حال اکنون لیگ پانزدهم در حال برگزاری است و تیم ماهان تندیس قم بعد از کسب پنج پیروزی در 14 بازی قبل، این روزها با جدیت زیر نظر کادر فنی خود را برای حضوری موفق در میدان مسابقه با تیم انتهای جدولی زمزم اصفهان آماده می‌کند تا ششمین برد این فصل را کسب کند.

این در حالی است که نماینده فوتسال استان قم هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های مهم و سطح بالایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ندارد و تنها تلاش می‌کند به مراتب بهتر و قوی‌تر از بازی‌های گذشته برابر حریفان به میدان برود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، قرار است دور برگشت از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه هجدهم دی‌ماه آغاز شود و تیم‌های مدعی صعود برای بهبود موقعیت خود در جدول برابر یکدیگر قرار بگیرند.

ماهان تندیس قم در دیدارهای قبلی پنج پیروزی، 2 تساوی و هفت باخت کسب کرده است در حالی که در مصاف‌های خانگی سه بار پیروز شده و چهار بار نیز باخته است و در دیدارهای خارج از خانه نیز 2 بار پیروز شد و سه بار باخته ضمن اینکه 2 تساوی ماهان تندیس نیز بیرون از خانه برابر شهرداری ساوه و تاسیسات دریایی تهران به دست آمده است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم فوتسال دبیری تبریز با 36 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم گیتی‌پسند اصفهان با 33 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تیم فوتسال حفاری اهواز نیز با 28 امتیاز تعقیب کننده این تیم‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول