اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان همدان خبر داد

افزایش مصرف گاز در شهرستان همدان

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ثبت رکورد بی‌سابقه همدانی‌ها در مصرف گاز، از افزایش 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش مصرف گاز در شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن قهرمانی‌مطلق امشب در جمع خبرنگاران به وضعیت گاز شهرستان همدان پرداخت و اظهار کرد: مصرف گاز در شهرستان همدان به طور متوسط 29 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. 

وی میزان مصرف گاز مصرفی شهرستان همدان را طی شب گذشته 4 میلیون و 782 هزار مترمکعب دانست و افزود: با پایین آمدن دمای شهرستان همدان، 30 درصد نسبت به مشابه سال قبل افزایش مصرف داشته‌ایم.

فرماندار همدان با اشاره به عدم برخورداری 2.5 درصد جمعیت روستایی شهرستان همدان از نعمت گاز، خاطرنشان کرد: تا به امروز به 79 روستای شهرستان همدان گازکشی شده است.

وی از برخورداری 97 درصد جمعیت روستایی و 100 درصد جمعیت شهری شهرستان همدان از نعمت گاز خبر داد و گفت: یک‌هزار و 146 علمک گاز نیز امسال در شهرستان همدان نصب شده است.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به اقدام به گازکشی 12 روستای شهرستان همدان در سال جاری اضافه کرد: گازکشی به دو روستا طی ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

وی از عقد قرارداد با سه روستای شهرستان همدان برای گازکشی خبر داد و یادآور شد: با انجام گازکشی به 12 روستا، 98.7 درصد جمعیت روستایی به گاز دسترس پیدا خواهند کرد.

فرماندار همدان با اشاره به وجود 171 هزار و 348 مشترک گاز در شهرستان همدان خاطرنشان کرد: از این تعداد، 13 هزار و 724 مشترک روستایی و مابقی شهری هستند.

وی در پایان از افزایش 8 هزار و 289 مشترک گاز در شهرستان همدان طی امسال خبر داد و افزود: از 2 هزار و 650 هزار سهمیه افزایش مشترکان، 8 هزار و 289 مورد اجرا شده که افزایش چهار برابری داشته است.

انتهای پیام/89026/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول