اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز با توجه به برودت هوا در آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: به دلیل برودت هوا، بارش برف و افت دما مصرف گاز به میزان قابل توجهی افزایش یافته که در این زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز در آذربایجان غربی ضروری است.

لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز با توجه به برودت هوا در آذربایجان غربی

سید امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دلیل برودت هوا، بارش برف و افت دما مصرف گاز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و تلاش برای مصرف بهینه گاز در جلوگیری از هدر رفت این نعمت خدادادی گام موثری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ابراز داشت: با توجه به سرد شدن هوای استان در هفته‌های اخیر شاهد افزایش میزان گاز مصرفی بوده که با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده میزان مصرف گاز مدیریت شده است.

رضوی یادآور شد: هفته گذشته حدود 23 میلیون متر مکعب مصرف روزانه استان بود که اخیرا به 20 میلیون متر مکعب کاهش یافته است.

وی ادامه داد: صرفه جویی مشترکان و قطع گاز واحدهای صنعتی همانند قند، سیمان و نیروگاه‌ها برای تامین مصارف خانگی در این کاهش نقش داشته که این امر لزوم توجه هر چه بیشتر به امر صرفه‌جویی در مصرف گاز را نشان می‌دهد.

رضوی تصریح کرد: اگر هر مشترک 0.1 مترمکعب از مصرف خود کم کنند در 24 ساعت با توجه به تعداد مشترکان در استان 1.5 میلیون مترمکعب صرفه جویی در مصرف گاز ایجاد می‌شود و این سبب کم شدن محدودیت‌های صنایع می شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: استفاده از پرده‌های ضخیم و لباس مناسب از راه‌های مناسب برای کاهش مصرف بوده و مشترکان می‌توانند در مواقع ترک منزل شعله بخاری را کم کنند.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول