اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

59 درصد خانوارهای روستایی اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: در حال حاضر 59 درصد خانوارهای روستایی استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

59 درصد خانوارهای روستایی اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، فیروز خدایی در جلسه بررسی گازرسانی به مناطق روستایی اردبیل اظهار داشت: تلاش ویژه‌ای را در سال‌های اخیر در امر گازرسانی به مناطق روستایی شاهد بودیم به طوری که در سال جاری بیش از 80 روستا از این نعمت الهی بهره‌مند شده‌اند.

وی عنوان کرد: هم اکنون علاوه بر برخورداری این تعداد روستا عملیات گازرسانی به 117 روستای دیگر نیز در دست اقدام است که به یاری خداوند متعال و دعای خیر مردم این حرکت رشد پر‌شتاب‌تری به خود خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل به میزان بهره‌مندی روستاهای استان نیز اشاره کرد و افزود: تا پایان آذر ماه سال جاری بالغ بر 450 روستای استان با بیش از 69 هزار خانوار به جمع مشترکین گاز طبیعی پیوسته‌اند.

خدایی با بیان اینکه سرمای شدید استان طی روزهای اخیر هیچ گونه خللی در فعالیت‌های این شرکت ایجاد نکرده است، تصریح کرد: طی پیش‌بینی‌های انجام شده و البته همکاری مردم استان اردبیل در صرفه‌جویی و استفاده بهینه از این نعمت الهی گرمابخش منازل هموطنان در سراسر استان خواهیم بود.

این مسئول با قدردانی از همدلی و همکاری اهالی ولایت‌مدار استان اردبیل در صرفه‌جویی از گاز طبیعی بار دیگر به اهمیت استفاده بهینه و ایمن از این نعمت الهی تاکید کرد.

انتهای پیام/62005/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول