اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شورای شهر و شهرداری

2 قطعه زمین برای ساخت کتابخانه در گتوند اهدا شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند از اختصاص دو قطعه زمین برای احداث کتابخانه عمومی در این شهرستان خبر داد.

2 قطعه زمین برای ساخت کتابخانه در گتوند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، مسعود خلیلی عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های این شهرستان اظهار کرد: این دو قطعه زمین که برای احداث کتابخانه اهدا شده در شهرهای جنت مکان و سماله از توابع شهرستان گتوند است.

وی افزود: این دو قطعه زمین توسط شورای اسلامی و شهرداری شهرهای جنت مکان و سماله برای احداث کتابخانه عمومی این شهرها اختصاص داده شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند گفت: مساحت زمین برای احداث کتابخانه در شهر جنت مکان 500 مترمربع و در شهر سماله 617 مترمربع است که پس از طی مراحل قانونی و جذب اعتبار کار ساخت کتابخانه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: زمین‌های مذکور در محیطی خوب و در مرکز فضای سبز و محل تردد عموم مردم واقع شده که انتظار می‌رود عملیات احداث این کتابخانه با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان آغاز شود.

خلیلی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر دو کتابخانه عمومی به نام‌های هدایت در شهر جنت مکان با 500 نفر عضو و کتابخانه عمومی رسالت در شهر سماله با 400 نفر عضو از سال 89 راه اندازی شده و به ارائه خدمات به شهروندان در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 72001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول