اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از باخت مقابل شهید منصوری

صالح: راه ساری با اشتباهات بچه‌گانه باخت

سرمربی گفت: تیم راه ساری در دیدار با شهید منصوری قرچک در پی اشتباه بچه‌گانه باخت.

صالح: راه ساری با اشتباهات بچه‌گانه باخت

ناصر صالح پس از باخت تیمش مقابل شهید منصوری قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در طول این مسابقه سوار بر بازی و مالک زمین بودیم اما در زدن گل همچون بازی‌های گذشته ناکام بودیم.

وی با بیان اینکه تیم جوانش تجربه و توان بازی در برابر حریفان ندارند، تصریح کرد: بازی خوبی مقابل حریفان انجام می‌دهیم و در پی اشتباه بچه‌گانه خودمان بی‌دلیل گل می‌خوریم.

سرمربی راه ساری با انتقاد از دروازه‌بان تیمش اظهار داشت: عارف یکی از بهترین دروازه‌بان با تجربه راه ساری است و یک دروازه‌بان باید در درون دروازه نکته اتکا بازیکنانش باشد اما امروز عالی‌منش اشتباهات زیادی داشت و روز خوبی برای وی نبود.

صالح درباره تیم حریف افزود: تیم شهید منصوری قرچک برای قهرمانی سرمایه‌گذاری خوبی کرد و با جذب  بازیکنان خوب به نتایج خوبی رسیده و از مدعیان قهرمانی لیگ است.

سرمربی راه ساری با اشاره به موقعیت زیادی بازیکنانش در برابر حریف گفت: در بازی مقابل شهید منصوری قرچک همچون دیگر بازی‌ها بازیکنانم با کم تجربگی‌شان موقعیت‌های زیاد گلزنی را از دست دادند.

وی با اشاره به مشکلات مالی و مشخص نبودن وضعیت برخی بازیکنان مصدوم افزود: با اضافه شدن محمود لطفی یکی از بازیکنان باتجربه تیم می‌توانیم در ادامه لیگ امیدوار باشم.

سرمربی راه ساری اذعان داشت: در فصل جاری به نتایج خوبی نرسیدم اما هنوز 11 بازی در لیگ باقی ماند و برای بقا در لیگ امیدوار هستیم.

صالح با بیان اینکه بازیکنانش برای گرفتن نتیجه تمام تلاش‌شان را در برابر حریفان انجام می‌دهند، ابراز داشت: سعی می‌کنیم با تمرکز بهتر و تعصب خود در چند بازی باقی مانده ناکامی گذشته تیم جبران شود.

سرمربی راه ساری در پایان با تشکر تماشاگران ساروی اظهار داشت: شرمنده تماشاگران شدیم که نتوانستیم در مقابل حریف به پیروز برسیم ولی برای حفظ سهمیه تمام تلاش خود را به کار می‌بریم.

به گزارش فارس، تیم راه ساری در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل مهمان خود شهید منصوری قرچک در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری پنج بر دو شکست خورد.

راه ساری با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد و از گزینه‌های سقوط است.

انتهای پیام/‌86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول