اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال کشور/

دوازدهمین شکست راه ساری در لیگ/ راه ساری در یک قدمی ‌سقوط

تیم راه ساری دوازدهمین شکست را در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه کرد.

دوازدهمین شکست راه ساری در لیگ/ راه ساری در یک قدمی ‌سقوط

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه 18 دی تیم راه ساری در مقابل مهمان خود شهید منصوری قرچک متحمل شکست سنگین شد.

این بازی که در حضور حدود 2 هزار تماشاگر در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، در نهایت با نتیجه پنج بر دو به نفع شهید منصوری قرچک خاتمه پذیرفت تا بار دیگر بازیکنان راه ساری در خانه و در حضور تماشاگرانش شکست تلخی را تجربه کنند.

پس از اینکه 10 دقیقه از بازی گذشت محمود لطفی موفق شد با گلزنی خود تیم میزبان راه ساری را پیش بیاندازد ولی این پایان کار نبود و در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان شهید منصوری قرچک دو بار توسط علی رهنما و  و حمید نصیری به گل رسیدند تا نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود تیم مهمان پایان پذیرفت.

با شروع نیمه دوم بازیکنان راه ساری باری جبران گل به میدان آمدند اما باز هم اسیر تجربه بازیکنان شهید منصوری قرچک شدند و توسط میثم خیام دوگل، علی رهنما یک گل سه بار دروازه شان را باز شده دیدند و تنها یک بار توسط محمدرضا کرد یکی از گل‌ها را جبران کنند تا نهایت نتیجه بازی پنج بر دو به نفع تیم شهید منصوری قرچک خاتمه پذیرد و بازیکنان راه ساری برای دوازدهمین بار شکست مقابل حریفان در لیگ برتر را تجربه و یک قدم به سقوط نزدیک‌تر شوند.

در این بازی تیم راه ساری دو بار توسط محمود لطفی و محمدرضا کرد از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی نشدند و نتوانستند اختلاف گل‌ها را در این دیدار کمتر کنند.

از نکات قالب توجه این بازی غیبت مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین مدیرعامل باشگاه بود که در پایان بازی تماشاگران ساروی نیز بر علیه مسئولان استانی و شهرستانی شعار سر دادند و به نوعی مقصر ناکامی این تیم را مسئولان استان و شهرستانی عنوان کردند.

تیم  شهید منصوری قرچک با این پیروزی صاحب 28 امتیاز شد و در رده پنجم جدول ایستاد اما راه ساری با این شکست همچنان با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیم جای دارد و از هم اکنون به همراه عملیات غیر صنعتی ماهشهر از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر لقب گرفت.

راه ساری در فصل جاری یکی از ضعیف‌ترین و بدترین شرایط لیگ را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول