اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال راه ساری:

لطفی به ترکیب فوتسال راه ساری اضافه شد

سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: محمود لطفی در ادامه لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور به ترکیب تیم فوتسال راه ساری اضافه شد.

لطفی به ترکیب فوتسال راه ساری اضافه شد

ناصر صالح عصر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ساری افزود: محمود لطفی سابقه چند ساله در راه ساری داشته و از بازیکنان با تجربه این تیم بوده، به پیشنهاد من و موافقت مدیر عامل به جمع بازیکنان اضافه شد.

وی از حضور دو جلسه‌ای تمرین لطفی و علی علیرضایی در کنار بازیکنان راه ساری خبر داد و تصریح کرد: در کنار لطفی، علیرضایی که سابقه چند سال حضور در تیم راه ساری دارند نیز برای تقویت بهتر تیم بار دیگر به راه ساری پیوست.

سرمربی راه ساری که از کسب نتایج ضعیف این تیم ناراضی بود، افزود: بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب تیم داریم و با توجه به جوانی بازی‌های خوبی در برابر حریفان انجام می‌دهند.

صالح در ادامه با اشاره به تجربه بسیار خوب لطفی و علیرضایی در کنار بازیکنان جوان گفت: هنوز هم به آینده این تیم خوشبین هستم و اعتقاد دارم که می‌توانیم سهمیه تنها نماینده فوتسال مازندران را در لیگ برتر فوتسال کشور حفظ کنیم.

وی درباره وضعیت دو بازیکن ناراضی تیمش اظهار داشت: در روز بازی با فرش آرا مشهد که با کمبود بازیکن مواجه بودیم و سخت به احمد دست یاران و حمید سالاری احتیاج داشتیم این دو بازیکن راه ساری به تیم شهرشان پشت کردند.

سرمربی راه ساری در پایان با اشاره به آمادگی خوب بازیکنانش خاطر نشان کرد: این هفته در ساری میزبان شهید منصوری قرچک هستیم که برای بقا در لیگ با تشویق هواداران به سه امتیاز بازی احتیاج داریم.

به گزارش فارس، راه ساری با پنج امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی جای دارد.

انتهای پیام/86005/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول