اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز پارس‌آباد:

ماهانه بیش از 20 میلیون ریال به امر مدرسه‌سازی کمک می‌شود

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پارس‌آباد گفت: ماهانه بیش از 20 میلیون ریال از طرف خیرین به این مجمع به صورت نقدی کمک می‌شود.

ماهانه بیش از 20 میلیون ریال به امر مدرسه‌سازی کمک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، کریم صادقی با تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه فرهنگیان و مردم فهیم شهرستان پارس‌آباد با این مجمع اظهار داشت: تعداد 750 نفر از فرهنگیان شاغل، بازنشسته آموزش و پرورش و 100 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان عضو خیرین مدرسه‌ساز بوده که ماهانه بیش از 20 میلیون ریال به حساب این مجمع به صورت نقدی واریز می‌کنند.

وی در مورد عملکرد این مجمع در بازسازی، بهسازی و تجهیز مدارس شهرستان تصریح کرد: به منظور رفع مشکل آب آشامیدنی و سیستم گرمایشی مدرسه جدیدالاحداث خیرین علم و ایمان مبلغی بالغ بر 70 میلیون ریال با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از طرف این مجمع هزینه شده است.

صادقی در ادامه سخنان خود در مورد احداث مدرسه در روستای گوشلو، محمد رضالو و محله شهید باکری پارس‌آباد توسط بنیاد برکت و مجمع خیرین استان خبر داد و از زحمات مدیرکل تجهیز و نوسازی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد در این خصوص تشکر کرد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز پارس‌آباد از عموم خیرین شهرستان خواست با سهیم شدن در این امر خداپسندانه و عضویت در این مجمع برای آخرت خود، در این دنیا صدقه جاری داشته باشند.

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول