اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوسنگرد خبر داد

اجرای طرح آموزش‌های بازار محور در سوسنگرد

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوسنگرد از اجرای طرح آموزش‌های بازار محور در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح آموزش‌های بازار محور در سوسنگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، عبدالنبی سواعدی ظهر امروز در نشست مشترک مربیان هم رشته بخش دولتی و خصوصی که با محوریت آموزش‌های بازار محور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوسنگرد برگزار شد، اظهار داشت: تمهیدات لازم برای اجرای طرح آموزش بازار محور فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: برای این منظور مقرر می‌شود کمیته‌ای متشکل از کارشناسان و مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد فعالیت‌ها و چالش‌ها را رصد کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوسنگرد با تأکید بر تشکیل کارگروه نیازسنجی آموزش‌های بازار محور در این شهرستان، عنوان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار به حرفه عبابافی مردانه، هدفمندی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای تحقق آموزش‌های بازار محور فراهم شده است.

وی، توانمندسازی متقاضیان آموزش‌های مهارتی را از اهداف اجرای این طرح برای ورود جوانان به بازار کار و راه اندازی کسب و کار عنوان کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کمک بزرگی برای کارجویان در ایجاد شغل بوده و زمینه بسیاری برای آموزش‌های بازار محور در سطح شهرستان و استان وجود دارد تا زمینه اشتغال پایدار جوانان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، در این نشست در خصوص وضعیت طرح‌های تولیدی و خدماتی، کارگاه‌های آموزش تولید و بازاریابی و معرفی سایت‌های جدید بازار محور بحث و بررسی شد.

انتهای پیام/72001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول