اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون روستایی گچساران خبر داد

توزیع بیش از یک میلیون لیتر نفت سفید میان روستاییان گچساران و باشت

سرپرست اداره تعاون روستایی گچساران گفت: تاکنون یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت سفید در میان روستاییان گچساران و باشت توزیع شده است.

توزیع بیش از یک میلیون لیتر نفت سفید میان روستاییان گچساران و باشت

آیت‌الله مقیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان این‌که امسال توزیع نفت سفید میان روستاهای گچساران و باشت مانند سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در حال حاضر توزیع نفت سفید توسط 12 مخزن فعال در سطح روستاهای گچساران و باشت انجام می‌شود.

وی افزود: البته تعداد 54 مخزن توزیع نفت سفید در گچساران و باشت وجود دارد که از این تعداد 12 مخزن فعال بوده و کار توزیع نفت سفید را در روستاها بر عهده دارند.

مقیمی گازکشی در برخی روستاها را دلیل اصلی غیر فعال شدن تعدادی از مخازن توزیع نفت در سطح گچساران و باشت دانست و ابراز کرد: آبچیرک، دیل، آرو، باباکلان، چمخون، آبدگاه، حاج قلندر و کهسرک از مراکز توزیع نفت سفید در میان دیگر روستاهای شهرستان‌های گچساران و باشت به شمار می‌رود.

سرپرست اداره تعاون روستایی گچساران و باشت در ادامه از توزیع یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت سفید میان روستاییان خبر داد و گفت: تاکنون حدود یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت سفید میان روستاهای حوزه گچساران و باشت توزیع شده است.

مقیمی قیمت هر لیتر نفت سفید روستایی را یک‌هزار ریال عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی یک میلیون و 800 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده افزون بر یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر سه مرکز توزیع آبدگاه از روستای باشت، باباکلان از حوزه گچساران و دیل و آرو از حوزه روستاهای گرمسیری گچساران مراکز اصلی توزیع نفت سفید در میان روستاییان گچساران و باشت به شمار می‌روند.

مقیمی بیان کرد: در حال حاضر نفت سفید توسط 12 عامل در سه مرکز اصلی در میان روستاییان توزیع می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: روستاهای دیل و آرو از مراکز سه‌گانه توزیع نفت سفید در میان روستاییان بویراحمد گرمسیر بوده که این حوزه دارای 9 روستا و 3 هزار و 629 خانوار است.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول