اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

برداشت یک‌میلیارد ریالی از حساب تملک دارایی شهرداری دهدشت

شهردار دهدشت با بیان اینکه مبلغ یک‌میلیارد ریال امروز توسط سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از حساب تملک دارایی سرمایه‌ای ثابت شهرداری دهدشت برداشت شده است، این اقدام را غیر منطقی و دور از انتظار خواند.

برداشت یک‌میلیارد ریالی از حساب تملک دارایی شهرداری دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جواد تخشا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برداشت مبلغ یک‌میلیارد ریال از حساب تملک دارایی سرمایه‌های ثابت شهرداری دهدشت توسط سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

شهردار دهدشت با بیان اینکه دارایی سرمایه‌ای ثابت مختص پروژه‌های عمرانی است، تصریح کرد: این در حالی است که شهرداری دهدشت با سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر پرداخت قسطی این مبلغ به توافق رسیده بود.

تخشا در ادامه ابراز داشت: به رغم توافق صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر پرداخت اقساطی، متأسفانه بدون هماهنگی با شهردار، سازمان تأمین اجتماعی اقدام به برداشت مبلغ یک‌میلیارد ریال از حساب شهرداری دهدشت کرده است.

شهردار دهدشت ابراز داشت: در شرایط فعلی شهرداری دهدشت با مشکلات عدیده مالی مواجه بوده و برداشت این مبلغ از حساب شهرداری کاری غیر منطقی و دور از انتظار بود.

تخشا در ادامه خاطرنشان کرد: اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای از تبصره ماده 12 بودجه کل کشور به شهرداری‌ها تخصیص می‌یابد و این تخصیص برای شهرداری دهدشت به میزان ناچیزی در نظر گرفته شده بود.

این مسئول اجرای طرح‌های عمرانی در شهرداری دهدشت را نیازمند بودجه تملک دارایی سرمایه‌ای دانست و گفت: اقدام صورت گرفته از سوی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد باعث راکد ماندن پروژه‌های عمرانی این شهر خواهد شد.

تخشا برداشت از حساب تملک دارایی شهرداری دهدشت در شرایط فعلی را ظلم به این نهاد خواند و افزود: با اعتبارات ناچیز تملک دارایی و نبود درآمد پایدار برای شهرداری نمی‌توان برای پیشرفت شهر دهدشت برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول