اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر:

1100 تن میوه شب عید در استان بوشهر تامین می‌شود

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اقدامات لازم برای تهیه و تامین یک‌هزار و 100 تن انواع میوه شب عید مردم استان بوشهر انجام شده است.

1100 تن میوه شب عید در استان بوشهر تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر یزدان‌شناس ظهر امروز در جلسه شورای کنترل و نظارت استان بوشهر اظهار داشت: طبق بررسی و هماهنگی به‌عمل آمده در خصوص توانایی و تجربیات مباشرین جذب میوه تنظیم بازار ایام پایانی سال، اقدامات لازم در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با مباشرین برای تامین 300 تن سیب و 800 تن پرتقال انجام پذیرفته است.

وی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه 300 تن سیب و 800 تن پرتقال با مباشرین تامین و توزیع میوه ایام پایانی سال  جذب و ذخیره‌سازی خواهد شد.

یزدان‌شناس خاطرنشان کرد: هم‌اینک فرآیند انعقاد قرارداد و توافق‌نامه با تامین‌کنندگان میوه استان که شامل استان مازندران برای تامین پرتقال و استان اصفهان برای تامین سیب از سوی اتحادیه‌های مذکور در موعد مقرر و با لحاظ کردن کیفیت و استانداردهای لازم در حال انجام است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر در پایان اذعان داشت: مقدار 1100 تن میوه به منظور تنظیم بازار استان در جایگاه‌های منتخب توزیع میوه سراسر استان در اسفند ماه سال‌جاری و شب عید با قیمت مصوب شورای کنترل و نظارت بر بازار استان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/66006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول