اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری خبر داد

طراحی برنامه‌های وی‍ژه بانوان توسط شهرداری ساری

شهردار ساری با بیان اینکه امور بانوان و خانواده شهرداری ساری طرح‌های خوبی در حوزه زنان برنامه‌ریزی کرده است، گفت: شهرداری ساری با مشارکت امور بانوان استانداری مازندران برنامه‌های بزرگی را برای آینده طراحی کرده است.

طراحی برنامه‌های وی‍ژه بانوان توسط شهرداری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری ظهر امروز در مراسم صبح شعر بانوی صبر و صلابت، حضرت زینب (س) بزرگ‌ترین رسانه تاریخ، در سالن اجتماعات حوزه هنری مازندران، اظهار داشت: به حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری ظرفیت خوبی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه امور بانوان و خانواده شهرداری ساری طرح‌های خوبی در حوزه زنان برنامه‌ریزی کرده است، گفت: مرکز امور بانوان شهرداری ساری با مشارکت امور بانوان استانداری مازندران برنامه‌های بزرگی را برای آینده طراحی کرده‌اند.

عبوری با اشاره به اینکه این برنامه به همت مرکز رسانه شهرداری ساری برگزار می‌شود، تصریح کرد: در همه ایام باید بزرگداشت شیرزنان و شیرمردان واقعه عاشورا را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه از حضرت زینب(س) به عنوان بزرگ‌ترین رسانه تاریخ یاد می‌کنیم، افزود: نقش حضرت زینب(س) در زنده نگه داشتن حماسه عاشورا، باید برای ما تبیین شود.

عبوری با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی یکی از روش‌های زنده نگه داشتن حماسه‌سازان عاشورا است، تصریح کرد: برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که به جذب اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه جوانان منجر شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: عظمت حضرت زینب(س) به واسطه نسبت‌های آن حضرت نیست.

آرزو ولی‌پور با اشاره به اینکه رهبری در کتاب انسان 250 ساله به سابقه سیاسی و مبارزاتی ائمه پرداخته‌اند، یادآور شد: ایشان به دو علت حضرت زینب را رسانه تاریخ می‌دانند، موقعیت‌هایی که حضرت در آنها قرار گرفت و دوم انتخاب و تصمیم‌هایی که در هر یک از این موقعیت‌ها اتخاذ کرد.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول