اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری انتقاد کرد

روشنایی نامطلوب معابر شهری ساری

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری به روشنایی معابر اهمیت نمی‌دهد، گفت: بسیاری از معابر و کوچه‌های شهر ساری از روشنایی مناسبی برخوردار نیستند.

روشنایی نامطلوب معابر شهری ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری امشب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: شهرداری گروه پایش منطقه‌ای ندارد که بعد از اجرای پروژه‌ها، ایرادات را برطرف کند.

وی ادامه داد: تا مردم در مناطق مختلف برای رفع ایرادات پروژه‌ها اقدام نکنند شهرداری به صورت فعال این کار را انجام نمی‌دهد.

باقری با اشاره به اینکه شهرداری‌های مناطق باید مجاب به ایجاد گروه پایش شوند، تصریح کرد: این گروه می‌تواند ابزار کنترل و نظارت باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری به روشنایی معابر اهمیت نمی‌دهد، گفت: بسیاری از معابر و کوچه‌های شهر از روشنایی مناسبی برخوردار نیستند.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به اینکه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها زمان‌بندی عجیبی دارند، یادآور شد: شهرداری درباره زمان‌بندی این چراغ‌ها به سازمان حمل و نقل تذکر دهد، در بسیاری از تقاطع‌ها اگر این چراغ‌ها نباشند، ترافیک کاهش می‌یابد.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه سرعت‌گیرهای غیرمجاز باعث افزایش تصادف می‌شود، ادامه داد:‌ موج‌هایی که شهرداری به عنوان سرعت‌گیر در معابر ایجاد می‌کند باید دارای علامت هشداردهنده باشد و استفاده‌کنندگان از وسایل نقلیه مطلع باشند که چند متر جلوتر، سرعت‌گیر وجود دارد و از سه سال پیش ایجاد سرعت‌گیرهای این‌چنینی ممنوع شده است.

‌انتهای پیام/86007/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول