اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی آمل خبر داد

بررسی 168 مورد پرونده قاچاق در آمل

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان آمل گفت: در سال‌جاری 168 مورد پرونده قاچاق در آمل بررسی شده است.

بررسی 168 مورد پرونده قاچاق در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید مرتضی صادقی پیش از ظهر امروز در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی این شهرستان با اشاره به اینکه در سال‌جاری 3 هزار و 300 پرونده تعزیراتی در این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته است، اظهار داشت: ارزش ریالی جریمه این پرونده‌ها مبلغ یک میلیارد و 746 میلیون ریال بوده است.

صادقی با اعلام اینکه در مدت 9 ماهه 341 مورد پرونده بهداشتی در این شهرستان بررسی شده است، بیان داشت: از این پرونده‌های بهداشتی متخلفان 130 میلیون و 225 هزار ریال به صندوق دولت محکوم شدند.

صادقی با تاکید بر اینکه در بررسی پرونده قاچاق 168 مورد به ثبت رسیده است، اظهار داشت: عوامل تخلف به پرداخت حدود 125 میلیون و 275 هزار ریال جریمه شدند.

این مسئول گفت: با توجه به حجم بسیار پرونده‌های حکومتی در این شهرستان همکاری بیشتر مسئولان دستگاه‌ها با این نهاد ضروری است.

دادستان عمومی و انقلاب آمل نیز در جلسه تاکید کرد: باید برابر قانون و آیین‌نامه به احکام تعزیراتی احترام گذاشت.

علی طالبی با بیان اینکه قضات تعزیرات حکومتی هم‌شأن دستگاه قضا و قاضی کار و حکم صادر می‌کنند، ابراز داشت: آنها از دستگاه‌های فعال هستند که باید به اختیارات آنها احترام گذاشت.

وی بستن هرگونه قرارداد مالی برای اعمال نظارت بین دستگاه‌ها را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: باید برابر قانون و آیین‌نامه عمل و همه ما باید خود را در برخورد با مخل اقتصادی بازار مسئول بداریم.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول