اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) دشتی:

شهدا و جانبازان اوج صداقت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: شهدا، جانبازان و رزمندگان حسن نیت و صداقت خود را در دنیا ثابت کردند زیرا جان خود را برای دوست در کف دست گرفتند و وارد عرصه شدند و این اوج صداق آنها بود.

شهدا و جانبازان اوج صداقت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد صبح امروز در مراسم بزرگداشت جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس حسین دانا مفردی که با حضور فرمانده سپاه، مسئول حفاظت اطلاعات چند تن از پاسداران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در روستای باغان دشتی برگزار شد اظهار داشت: این بسیجی در سالیان سال در صحنه‌های نبرد حضور داشت و مایه فخر و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: از ابتدای اینکه خبر به گوش ما و همکارانمان در فرماندهی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی رسید مراد کاظمی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی فرمانده حوزه مقاومت کربلای شنبه را مامور به پیگیری امورات این مرحوم کردند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه فرمانده سپاه امام رضا(ع) در ماموریت بودند جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان، برخی از بسیجیان و  پاسداران نیروی دریایی سپاه در مراسم تشییع این شهید حضور پیدا کردند.

شاد خاطرنشان کرد: ضعف اطلاع‎رسانی در ارتباط با شهادت این بسیجی وجود داشت و بعضی از مسئولان خبردار نشدند که در این مراسم حضور یابند اما پاسداران وظیفه خود دانستند از زمانی که باخبر شدند و آنچه که وظیفه آنها اقتضاء می‌کند انجام دهند. مسئولان کاری که انجام می‌دهند وظیفه آنها است و چیز دیگری نیست و امیدواریم که خداوند به خانواده و بازماندگان او صبر جمیل عنایت کند.

وی در ادامه گفت: دنیا فرصتی است که دیر یا زود از کف انسان می‌رود و اینکه انسان در رهگذر دنیا چه مسیری را انتخاب کند و چطوری زندگی کند که مرضی خدا و مرضی پیامبر و اهل بیت او باشد مهم است. کسانی که در این دنیا مجاهدت کردند در مسیر بندگی خدا حرکت کردند «عند ربهم یرزقون» هستند و اینها در پیشگاه الهی پای سفره الهی هستند و قطعاً مرحوم حسین دانا مفردی از قبیل همین افراد است.

شاد یادآور شد: جانبازان ما با بیش از 20 سال با عارضه شیمیایی دست و پنجه نرم می‌کنند ولی تدریجاً در محضر الهی حاضر می‌شوند و آن رشادت‌ها و تلاش‌هایی که کرده‌اند در پیشگاه الهی مهجور است.

وی افزود: مرگ دریچه‌ای است برای خروج از عالم خیال و ورود به جهان حقیقت و واقعیت و کسانی که در این دنیا با خدا معامله کرده‌اند و سلامتی خود را برای احیای دین خداوند دادند و رزمندگان ما جان خود را برای دین مبین اسلام دادند قطعا نزد پروردگار خود روزی می‌گیرند و مورد لطف خداوند قرار خواهند گرفت.

شاد خاطرنشان کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان حسن نیت و صداقت خود را در دنیا ثابت کردند زیرا جان خود را برای دوست در کف دست گرفتند و وارد عرصه شدند و این اوج صداقت آنها بود.

وی افزود: رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس در یک امتحان سخت سربلند بیرون آمدند زیرا آنان خون خود را در راه خدا تقدیم کردند که خیلی‌ها قادر به انجام آن نبودند. این رزمنده بسیجی و دیگر جانبازان، شهدا و رزمندگان در نهایت صداقت احساس تکلیف را درک کردند و تکلیف‌گرا بودند و به ندای «هل من ناصرا ینصرنی» حضرت امام و ولی زمان خود لبیک گفتند. عده‌ای از آنها شهید، عده‌ای اسیر، عده‌ای جانباز شدند آنچه مهم است این است که اینها به تکلیف خود عمل کردند و جانبازان ما کسانی هستند که تدریجاً به سمت شهادت رفتند.

شاد یادآور شد: جانبازان ما با مرارت‌ها و سختی‌های زیادی گاهی 20 سال خون دل خوردند و با بیماری دست و پنجه نرم کردند تا بر اثر ضایعات جنگی به لقاءالله پیوستند.

انتهای پیام/66001/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول