اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

شناسنامه وصیتنامه شهدای گیلان تهیه می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: وصیتنامه و آثار شهدای گیلان به صورت شناسنامه تهیه می‌شود.

شناسنامه وصیتنامه شهدای گیلان تهیه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی عصر امروز در جمع خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت مخابرات گیلان اظهار کرد: جامعه ایثارگری از سرمایه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی از ساماندهی گلزار شهدا در گیلان خبر داد و افزود: 96 درصد گلزار شهدای گیلان تاکنون ساماندهی شده است.

اسماعیلی یادآور شد: امسال 450 میلیون تومان به منظور ساماندهی گلزار شهدا به بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در این نهاد پیگیری می‌شود، تصریح کرد: وصیتنامه و آثار شهدای گیلان به صورت شناسنامه در حال تهیه و آماده شدن است. 

وی در ادامه به برنامه‌های شرکت مخابرات گیلان اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی هرگونه توافق و همکاری با شرکت مخابرات گیلان را دارد.

*واگذاری 1400 اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات گیلان

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان نیز در مراسم مذکور رضایت‌مندی مردم را از اولویت‌های کاری این شرکت دانست و بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم سرلوحه کارکنان شرکت مخابرات گیلان است.

رضا خضردوست با بیان اینکه مردم خدمات‌رسانی مطلوب را از مسئولان طلب می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان با تمام توان به دنبال ارائه خدمات مطلوب و بهتر به مردم هستند.

وی از واگذاری یک‌هزار و 400 اینترنت پر سرعت در مدت 20 روز گذشته توسط شرکت مخابرات در گیلان خبر داد و افزود: شرکت مخابرات آمادگی واگذاری اینترنت پرسرعت به مردم را دارد.

خضردوست با بیان اینکه شرکت مخابرات گیلان برای درآمدزایی تلاش می‌کند، تصریح کرد: تمام امکانات در اختیار مسئولان شرکت مخابرات گیلان قرار دارد و کم‌کاری از طرف مسئولان قابل پذیرش نیست.

به گزارش فارس، در این مراسم تعداد 40 نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت مخابرات گیلان با لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول