اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر فدراسیون نجات غریق کشور

افتخاری رئیس هیئت نجات غریق و غواصی کهگیلویه و بویراحمد شد

با حضور دبیر فدراسیون نجات و غریق کشور افتخاری رئیس هیئت نجات غریق و غواصی کهگیلویه و بویراحمد شد.

افتخاری رئیس هیئت نجات غریق و غواصی کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جلسه مجمع هیئت نجات غریق کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران این رشته در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار کرد: توجه به ورزش نجات غریق و غواصی و اهمیت دادن به آن نقش بسزای در نجات جان انسان‌ها دارد که بر هیچ‌کس پوشیده نیست و آیات و روایات متعددی نیز در این زمینه وجود دارد.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع؛ ماهیت کار ناجیان غریق و غواصان به لحاظ معنوی را باارزش عنوان کرد و گفت: تمام هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از جمله هیات نجات غریق و غواصی با مشکل کمبود شدید اعتبار مواجه هستند که این هیئت نیز باید در ابتدای راه به فکر جذب اسپانسر مالی باشد.

خاضع اظهار کرد: از مسئولان فدراسیون نجات غریق و غواصی انتظار می‌رود حمایت‌های مالی ویژه‌ای از هیئت کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد تا شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این ورزش در استان باشیم.

وی تصریح کرد: رشته‌ها و هیئت‌های مختلف ورزشی دیگر استان‌های کشور دارای حامی مالی بوده و یا از سوی برخی مسئولان اجرایی آن‌ها حمایت می‌شوند این در حالی است که چنین خبر و برنامه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: ورزشکاران رشته‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در سال 91 با وجود کمبود اعتبار و مشکلات متعدد؛ موفق به کسب 220 عنوان قهرمانی در رقابت‌های ملی شدند که انتظار می‌رود مسئولان استانی و کشوری توجه بیشتری به ورزش این استان و ورزشکاران آن داشته باشند.

وی وجود مدال‌آوران نامی کهگیلویه و بویراحمدی در عرصه ملی را بیانگر وجود استعدادهای ورزشی چشمگیر و قابل توجه در استان دانست و گفت: در صورت حمایت‌های لازم،‌ ورزشکاران استان قابل مطرح شدن در سطح بین‌المللی و جهانی هستند.

به گزارش فارس حسین افتخاری تنها کاندیدای تصدی هیئت نجات غریق کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به تشریح اهداف و برنامه‌های خود پرداخت و زمینه‌سازی برای ارتقای این رشته ورزشی، برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری و تعامل با هیئت‌های شهرستانی را مهمترین اهداف خود برشمرد.

در پایان جلسه و پس از رای‌گیری سید حسین افتخاری با کسب 16 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت نجات غریق و غواصی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول