اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان:

هندیجانی‌ها روزانه 120 نسخه کتاب به امانت می‌برند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان گفت: روزانه حدود 120 نسخه کتاب از ایستگاه‌های مطالعه این شهرستان به امانت رفته و حدود 250 نفر در سنین مختلف به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

هندیجانی‌ها روزانه 120 نسخه کتاب به امانت می‌برند

امین قنواتی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های مطالعه هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: طرح ایستگاه مطالعه که از طرح‌های خوب و اثربخش کتابخانه‌های عمومی است، در راستای دسترسی عمومی مردم به کتابخانه‌های عمومی اجرا شد و در شهرستان هندیجان با افتتاح یک ایستگاه مطالعه در شهرداری هندیجان آغاز به کار کرد.

وی از فعالیت خوب سه ایستگاه مطالعه در شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به استقبال بسیار زیاد عموم مردم شهرستان از این ایستگاه و استفاده از منابع موجود در ایستگاه مطالعه شهرداری و پیگیری‌های به‌عمل آمده دومین و سومین ایستگاه مطالعه در فرمانداری شهرستان هندیجان و اداره آموزش و پرورش این شهرستان افتتاح شد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هندیجان، هدف از راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترسی آسان عموم مردم به کتاب، فراهم کردن بستری مناسب برای اشاعه اطلاعات، مبارزه با فرقه‌های ضاله موجود در هندیجان با توجه به مرزی بودن شهرستان و ارتقای سطح مطالعه و فرهنگ شهرستان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان 900 نسخه کتاب در بین ایستگاه‌ها توزیع کرده و به گزارش رابط‌های ایستگاه‌های مطالعه در شهرستان هندیجان جذابیت کتاب‌ها به گونه‌ای بوده که روزانه حدود 120 نسخه کتاب از ایستگاه‌ها به امانت رفته و حدود 250 نفر در سنین مختلف به این ایستگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

قنواتی در پایان گفت: خوشبختانه استقبال از این ایستگاه‌ها در شهرستان بسیار زیاد است و در حال حاضر نیز دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست ایستگاه داده‌اند که در مذاکراتی با اداره‌کل استان پس از بررسی این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/72001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول