اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران:

کاله و پیکان از تیم‌های بزرگ ایران هستند/ برای پیروزی به آمل آمدیم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: کاله و پیکان از تیم‌های بزرگ کشورمان هستند و ما برای پیروزی و کسب امتیازات لازم به آمل آمدیم.

کاله و پیکان از تیم‌های بزرگ ایران هستند/ برای پیروزی به آمل آمدیم

پیمان اکبری پیش از دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بین کاله مازندران و پیکان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هر دو تیم از بهترین‌های والیبال کشورمان هستند.

وی ادامه داد: از نکات جالب توجه اینکه هم پیکان و هم کاله تنها تیم‌های ایرانی هستند که سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های والیبال آسیا و حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های والیبال جهان را در کارنامه دارند.

اکبری اظهار داشت: همانطور که پیکان چندین سال از برترین‌های ایران بوده کاله نیز طی پنج سال گذشته تاکنون ثابت کرده که می‌خواهد جایگزین خوبی برای پیکان باشد و این مهم را به اثبات رساند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با تاکید اینکه مسئولان کاله مازندران در تلاش هستند تا همیشه تیم خوبی بوده و به اهداف بلندمدت خود برسند، گفت: این تیم از کادر فنی بسیار خوب و مربی بادانشی همانند بهروز عطایی بهره می‌برد و بازیکنان نام‌آشنایی هم دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که همه عوامل دست به دست هم دهند تا دیدار جذاب و پرتحرکی را بین این دو تیم بزرگ کشورمان شاهد باشیم.

اکبری خاطرنشان کرد: هر دو تیم شرایط خوبی دارند البته هر تیمی که کم‌اشتباه‌تر ظاهر شود و به دور از هرگونه حاشیه عملکرد زیبایی داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول