اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان لیگ والیبال نوجوانان کشور

پیکانی‌ها، مشهدی‌ها را با خود همراه کردند

در روز پایانی لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم‌های پیکان تهران‌، میزان مشهد و باریج اسانس کاشان به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

پیکانی‌ها، مشهدی‌ها را با خود همراه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در نخستین دیدار روز پایانی پیکان تهران که پیش از این توانسته بود تمامی حریفان خود را شکست دهد با انجام یک دیدار دور از انتظار و شبهه‌برانگیز سه بر یک بازی را به تیم میزان مشهد واگذار کرد تا تیم مشهدی با کسب سه امتیاز این دیدار به عنوان دومین تیم گروه، صعود خود را مسجل کند.

در دومین بازی امروز نیز تیم باریج اسانس کاشان در یک دیدار نه چندان حساس تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس را در سه گیم پیاپی مغلوب کرد تا آخرین دیدار مسابقات بین تیم‌های نوین کشاورز تهران و شهرداری زاهدان به صورت تشریفاتی برگزار شود.

در آخرین دیدار امروز تیم نوین کشاورز با پیروزی 25 بر سه در گیم اول، 25 بر 21 در گیم دوم و 25 بر 22 در گیم سوم توانست با کسب 9 امتیاز پیروز میدان شد اما به دلیل ست‌شماری از صعود به مرحله نهایی بازماند.

در پایان مسابقات این گروه به ترتیب تیم‌های پیکان تهران با 12 امتیاز، میزان مشهد با 12 امتیاز، باریج اسانس کاشان با 9 امتیاز، نوین کشاورز با 9 امتیاز، شهرداری زاهدان با سه امتیاز و آلومینیوم بندرعباس بدون امتیاز در جایگاه‌های اول تا ششم قرار گرفتند.

مرحله نهایی مسابقات با حضور سه تیم برتر این گروه به همراه سه تیم برتر از گروه تیم‌های جواهری گنبد، شهرداری ارومیه، سایپا البرز، شهرداری تبریز، کاله آمل و متین ورامین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63010/ک20/ض1002

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول