اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 تا 19 بهمن ماه

کیش میزبان پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور 17 تا 19 بهمن ماه سال‌جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

کیش میزبان پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه با هدف معرفی فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های گوناگون از جمله صنعت و معدن، راه و ترابری، خدمات شهری، نیرو، نفت، گاز و پتروشیمی، کشاورزی، عمرانی و زیربنایی، انبوه سازان مسکن، گردشگری و خدمات رفاهی، بانک و بیمه و تمامی مراکز تامین منابع مالی، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ... به سرمایه‌گذاران و جویندگان فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین معرفی شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات سرمایه‌گذار به دارندگان طرح و پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری در سطح ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است.

بنا به اظهارات مجری نمایشگاه مذکور، تاکنون بیش از 100 سازمان ، شرکت و موسسه دولتی و خصوصی در فضایی به وسعت 14 هزار متر مربع سالن سرپوشیده در زمینه‌های مختلف منجمله پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذار و سرمایه پذیر شرکت کرده اند که در این بین می‌توان به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی دارای طرح و پروژه، ستاد تشویق سرمایه‌گذاری استان‌ها، صنایع دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، عرضه کنندگان کالاهای سرمایه ای اعم از خطوط تولید، مشاوران سرمایه گذاری، شرکت‌های حاضر در بورس، انبوه سازان مسکن و ساختمان و... اشاره کرد.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه تعدادی کارگاه آموزشی و پانل‌های تبادل تجربه با حضور متخصصین و صاحب نظران برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود بسیاری از مشارکت کنندگان داخلی و خارجی در نمایشگاه از شرکتهای بسیار قدر و بزرگ این صنعت می باشند و تعداد کثیری از مقامات، متخصصین، صاحب نظران، سرمایه گذاران حقوقی و حقیقی،شرکت‌ها و موسسات سرمایه‌گذار ، صاحبان طرح ها و پروژه‌های سرمایه پذیر حضور خواهند داشت که با توجه به موقعیت استراتژیک ایران، امکانات بازار داخلی و نزدیکی به سایر بازارها، نیروی انسانی آموزش دیده، زیرساخت‌های توسعه یافته، هزینه های پایین تولید و خدمات عمومی، فراوانی منابع طبیعی، شرایط مناسب اقلیمی، وجود مشوق‌های تبلیغاتی، ثبات سیاسی و قانون سرمایه‌گذاری جدید، فرصت مناسبی را برای حضور و آشنایی علاقه‌مندان با جدیدترین طرح‌ها، پروژه‌ها، فناوری‌ها و اطلاعات صنعت مذکور فراهم می‌کند.

پنجمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور» توسط شرکت ساتراپ توشه ایرانیان و با همکاری و مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش از 17 بهمن ماه به مدت سه روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/88003/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول