اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

ثبات نسبی بر بازار قم حاکم است

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به تمهیداتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار اندیشیده، ثبات نسبی در بازار برقرار است.

ثبات نسبی بر بازار قم حاکم است

امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تمهیداتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ثبات و تنظیم بازار اندیشیده است، اظهار داشت: با ذخایر مطلوبی که در استان قم انجام شده، بازار از ثبات قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به ذخیره فراوان روغن، پودر شوینده و لوازم خانگی گفت: این ذخیره کالا بسیار بی‌سابقه بوده و این مسئله به دلیل انتظار مردم از ارزان شدن کالاها شکل گرفته است.

وی بیان داشت: حس ذخیره‌سازی و انبار کردن کالای فراوان در مردم از بین رفته است و با توجه به آزادسازی برخی کالاهای اساسی از گمرک، کمبودی در جامعه حس نمی‌شود.

محمدی‌چهر ادامه داد: اکنون به دلیل فراوانی کالا در بازار شاهد کاهش قیمت هستیم و این نشان از ثبات نسبی بازار است.

وی با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز در ایام محرم و صفر بین هیئت‌های مذهبی گفت: در این دو ماه بین هیئت‌های مذهبی ثبت شده برنج و شکر با قیمت تعاونی توزیع و به خوبی بازار کنترل شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به جلسه تنظیم بازار با حضور استاندار قم بیان داشت: در این جلسه استاندار قم بر تهیه اجناس ارزان‌قیمت‌تر از سایر شهرها در قم تاکید کرد و سازمان صنعت، معدن و تجارت این مسئله را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه ذخیره‌سازی کالاها برای شب عید انجام شده است، اذعان کرد:‌ برای تهیه مرغ گرم در عید، جوجه‌ریزی در سطح استان آغاز شده است و در این زمینه با شرکت نفت برای تامین سوخت با واحدهای مرغداری هماهنگی لازم به عمل آمده است.

انتهای پیام/78005/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول