اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر هشدار داد

برخورد با کارشکنان در امر ایجاد زیرساخت‌های ضروری مسکن مهر

فرماندار اهر گفت: با هر اداره‌ای که در ایجاد زیرساختهای ضروری مسکن مهر کارشکنی کند برخورد جدی خواهد شد.

برخورد با کارشکنان در امر ایجاد زیرساخت‌های ضروری مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان با تأکید بر تسریع و حل مشکلات عمومی واحدهای مسکونی مهر، ضمن هشدار به ادارات تأکید کرد: با هر اداره و نهادی که در ایجاد زیرساخت‌های عمومی مسکن مهر تعلل و کارشکنی کند برخورد جدی خواهد شد.

وی گفت: متأسفانه با وجود تمام پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده، برخی مشکلات مدیریتی در تعاونی‌های مسکن مهر و عدم پیگیری مناسب باعث شد که اعضای تعاونی‌های مسکن مهر از روند اجرایی این پروژه‌ها گله‌مند شوند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اهر با مدیران تعاونی‌ها اتمام حجت کرد و اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم با ادارات و سیستم بانکی، با تلاش مضاعف خود در زمینه تسریع در اجرای پروژه‌ها اقدام می‌شود.

وی تأکید کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان اهر بیش از 80 درصد است که امیدواریم با بسیج امکانات و اعطای تسهیلات باقی مانده بانکی و تسریع صدور اسناد ملکی از سوی اداره ثبت اسناد و املاک واحدهای مسکونی مسکن مهر همچنین نظارت جدی ادارات راه و شهرسازی، تعاونی کار و رفاه اجتماعی بتوانیم در پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر تسریع کنیم.

صدیقی گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و 823 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهرستان اهر توسط تعاونی‌های مسکن در حال اجرا بوده که از این تعداد 418 واحد تحویل اعضای تعاونی‌ها و متقاضیان مسکن شده و 175 واحد نیز تا پایان سال‌جاری به اعضای این تعاونی‌ها واگذار می‌شود.

وی تأکید کرد: کلیه تعاونی‌های مسکن موظف هستند طبق برنامه زمانبندی تا پایان سه ماهه سال 93 کلیه واحدها را به اتمام برسانند.

در پایان این جلسه که با حضور معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی و رؤسای ادارات خدمات‌رسان به تعاونی‌های مسکن مهر برگزار شد، در فضای صمیمی مدیران تعاونی‌ها مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند. 

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول