اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خبر داد

افتتاح 76 هزار واحد از 118 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: 118 هزار واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که تاکنون 76 هزار واحد آن افتتاح شده و از این تعداد 55 هزار واحد به فروش اقساطی رسیده است.

افتتاح 76 هزار واحد از 118 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اروجعلی علیزاده ظهر امروز در حاشیه نشست شورای مسکن در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص مصوبات این نشست اظهار داشت: ابتدا مصوبات جلسه قبل مرور و جمع‌بندی شد و راهکارهایی هم ارائه شده که مباحث مطرح در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود در این نشست مقرر شد دستگاه‌هایی که خدمات‌رسان هستند در اسرع وقت تعداد واحدهایی که به تعداد 10 هزار واحد است، خدمات‌رسانی کنند تا ما بتوانیم همه واحدها را آماده کرده و تحویل دهیم تا مسائل بانکی آن انجام شود.

علیزاده در خصوص افزایش 5 میلیونی وام‌ها تصریح کرد: مقرر شد بانک‌های عامل جلسه‌ای تشکیل داده و این مسائل بررسی شود تا در نهایت به شورای مسکن ارائه شود که تصمیمات نهایی در جلسه بعدی اتخاذ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در مورد تمدید قراردادهایی که مشکلات حقوقی داشتند نیز افزود: موضوع و مشکلات مورد نظر و مصوبات بررسی شد.

وی در مورد سایت‌های مسکن مهر سردرود بیان کرد: مقرر شد تا پایان ماه جاری از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان پروژه به کارفرما تحویل داده شود تا بر اساس آن تعداد واحدهایی که آماده است به متقاضیان مورد نظر تحویل داده شود.

علیزاده در خصوص پروژه شهرک شهید صیاد شیرازی گفت: در شهرک شهید صیاد شیرازی 198 واحد مسکن مهر وجود دارد که از طریق شرکت کلان سامان اجرا می‌شود که اینک در حال اجراست و مشکلات این شهرک بنا به دستور معاونت عمرانی استاندار خارج از جلسه شورای مسکن در جلسه مستقلی در راستای حل مشکلات این شهرک برگزار شده و گزارش‌های نهایی ارائه می‌شود تا تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در مورد مسکن مهر استان نیز گفت: در مجموع 118 هزار واحد مسکن مهر در استان داریم که در قالب شهرهای بالای 25 هزار و زیر 25 هزار شهر جدید سهند و بافت فرسوده شهری هستند و تاکنون 76 هزار واحد آن افتتاح شده و از این تعداد 55 هزار واحد به فروش اقساطی رسیده است.

وی تصریح کرد: در مورد مابقی واحدها مقرر شد طبق دستورات لازم عواملی که در راستای فروش فعالیت می‌کنند و دخیل هستند، فروش اقساطی را انجام دهند تا تعداد واحدهایی که آماده است، تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول