اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی:

حل مشکلات مسکن مهر نیازمند هماهنگی دستگاه‌های اجرایی است

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حل مشکلاتی که در روند ساخت مسکن مهر وجود دارد نیازمند همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در این راستا است.

حل مشکلات مسکن مهر نیازمند هماهنگی دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدصادق پورمهدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای مسکن استان که با حضور مدیران استانی برگزار شد، در خصوص اهداف برگزاری این نشست اظهار کرد: شورای مسکن استان بیشتر در مورد سیاستگذاری‌های بخش مسکن در سطح استان تشکیل می‌شود و عمده هدف این شورا بررسی و ارائه تدابیر لازم برای حل مشکلات مسکن است.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست افزود: به دلیل اینکه در استان نزدیک به 118 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است، عمده مباحث امروز منجر به بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر شد.

وی ادامه داد: حل مشکلاتی که در روند ساخت مسکن مهر وجود دارد نیازمند همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در این راستا است.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: علاوه بر تصمیماتی که اتخاذ شد، در راستای تسهیل و تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بحث روبنایی و زیربنایی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع روند ارائه خدمات رفاهی و تفریحی در کنار مسکن خاطر نشان کرد: باید در کنار ساخت مسکن مهر در روستاها و شهرها امکاناتی همچون مدرسه و محل آتش‌نشانی، سالن ورزشی و فضای سبز نیز ساخته شود.

پورمهدی اظهار داشت: خوشبختانه در طراحی مجموعه‌های مورد نظر بخشی از امکانات احداث شده و بخشی دیگر باید احداث شود تا مردمی که ساکن می‌شوند از این خدمات استفاده کنند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که در ساخت این مجموعه‌ها تلاش می‌کنند باید کارهای خود را تسریع کنند تا همزمان مردم با سکونت از امکانات مورد نظر نیز بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: از خیران، نخبگان و انبوه‌سازانی که در کارهای خیر فعالیت می‌کنند درخواست می‌شود تا در این راه در کنار ما باشند تا به خوبی ارائه خدمات دهیم و شرمنده مردم نشویم.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول