اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن بانوان کیش خبر داد

حمایت از 280 زن بی‌سرپرست و بدسرپرست در کیش

مدیر انجمن بانوان کیش از حمایت این انجمن از 280 زن بی‌سرپرست، بدسرپرست و خودسرپرست در جزیره خبر داد.

حمایت از 280 زن بی‌سرپرست و بدسرپرست در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، کتایون کامران در دیدار اعضاء انجمن بانوان کیش با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با اشاره به فعالیت‌های این انجمن در سطح جزیره اظهار داشت: انجمن بانوان کیش از سال 1380 فعالیت خود را زیر نظر معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش آغاز کرده است.

وی ادامه داد: انجمن مذکور در این مدت با حمایت‌های سازمان منطقه آزاد، نیکوکاران و با منابع مالی اندک در راستای کمک به نیازمندان گام برداشته که تهیه کمک هزینه‌های مسکن، ازدواج، تحصیل و جهیزیه برای افراد بی سرپرست و بدسرپرست از آن جمله است.

مدیر انجمن بانوان کیش وی با بیان اینکه انجمن بانوان کیش از 50 خانم بی سرپرست و 230 خانم بدسرپرست و خود سرپرست حمایت می‌کند اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک با حمایت بیشتر مسئولان و نیکوکاران کیش گام‌های بزرگتری به منظور رفاه حال این خانواده‌ها برداشته شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش نیز در ادامه گفت: انجمن بانوان کیش تشکلی خیرخواهانه و خداپسندانه است که با درآمد مالی بسیار اندک، عملکرد مناسبی داشته و با حمایت‌ها و اقدامات خیرخواهانه به مستمندان کمک کرده است.

سید عبدالرضا کیا افزود: صدا و سیمای مرکز کیش با ساخت برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی به منظور توسعه فرهنگ نیکوکاری و شناساندن فعالیت‌های خیر خواهانه این انجمن تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/88003/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول