اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی‌رغم اعلام قبلی سیما صورت گرفت

عدم پخش مستقیم بازی گهر با کره جنوبی از شبکه‌های سیما

با وجود اینکه اعلام شده بود که بازی گهر با کره به طور مستقیم از شبکه ورزش پخش می‌شود، اما این دیدار از هیچ‌یک از شبکه‌های سیما پخش نشد و مسئولان صدا و سیما مرکز کیش عدم هماهنگی مسئولان شبکه ورزش را دلیل عدم پخش این بازی دانستند.

عدم پخش مستقیم بازی گهر با کره جنوبی از شبکه‌های سیما

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس لرستان به محل برگزاری مسابقه دو تیم گهر دورود لرستان با تیم ملی زیر 22 سال کشور کره که عصر امروز در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار شد، دارای حواشی بوده که باهم مرور می‌کنیم.

*با وجود اینکه اعلام شده بود که این بازی به طور مستقیم از شبکه ورزش پخش می‌شود، اما این دیدار از هیچ‌یک از شبکه‌های سیما پخش نشد و مسئولان صدا و سیما مرکز کیش عدم هماهنگی مسئولان شبکه ورزش را دلیل عدم پخش این بازی دانستند و اعلام کردند، فیلم بازی ضبط شده و در روز آینده از شبکه اختصاصی جزیره کیش پخش می‌شود.

*حضور یک‌هزار و 500 تماشاچی در ورزشگاه که پس از حضور لیدر تیم گهر در میان آنها همگی به طور هماهنگ به تشویق تیم گهر به عنوان نماینده ایران پرداختند.

‌*مسئولان برگزاری بازی با خوش سلیقگی پیش از آغاز بازی، موسیقی محلی استان لرستان را از طریق سیستم صوتی پخش کردند که شور و هیجان خاصی در میان حاضران در ورزشگاه به راه انداخته بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس دورود به جزیره کیش، دیدار دو تیم گهر دورود و تیم ملی زیر 22 سال کشور کره عصر امروز از ساعت 17:30 در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار شد که در پایان این بازی با پیروزی تیم کره همراه بود.

ملی پوشان تیم کره پس از آنکه تیم گهر توانسته بود، خود را در زمین پیدا کنند و دقایقی روی دروازه حریف آنها فشار وارد کنند که در دقیقه 23 بازی توسط بک دونگ سونگ به گل اول بازی دست یافتند و در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را در اختیار داشتند که توسط بازیکنان هر دو تیم از دست رفت.

در پایان این بازی، نتیجه یک بر صفر به سود تیم زیر 22 سال کره جنوبی به پایان رسید.

انتهای پیام/2304/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول