اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

آمادگی در تمام زمینه‌ها نشان از اقتدار نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی فارس سلامت روح و جسم را ویژگی پلیس مسلمان و مقتدر عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروی انتظامی به آمادگی در تمام زمینه‌ها از جمله ورزش است.

آمادگی در تمام زمینه‌ها نشان از اقتدار نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی سراسری ناجا که به میزبانی فرماندهی انتظامی فارس در شیراز برگزار شد، سلامت روح و جسم را ویژگی پلیس مسلمان و مقتدر عنوان کرد و با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی آمادگی در تمام زمینه‌ها از جمله ورزش است، اظهار داشت: در نیروی انتظامی استان فارس کسانی هستند که به لحاظ آمادگی جسمانی حضورشان در اجرای مأموریت‌های محوله، نقش‌آفرینی می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: مفتخریم همکاران ما در ناجا در واحدهای مختلف در سلامتی جسمی، روحی و روانی به سر می‌برند و با همت و پایمردی در خدمتگزاری به مردم هیچ‌گونه دریغی نمی‌ورزند.

سرپرست معاونت آموزش انتظامی استان فارس در ادامه این مراسم بیان کرد: در این دوره از مسابقات در رشته‌های جودو، تکواندو و آمادگی جسمانی با حضور 366 ورزشکار در قالب 33 تیم از فرماندهی انتظامی استان‌ها یگان‌های مستقل و مرکز آموزشی ناجا به مدت سه روز از 14 تا 16 دی ماه جاری به میزبانی فرماندهی انتظامی فارس در شیراز برگزار شد.

کاظم جوانمردی ادامه داد: در رشته ورزشی جودو فرماندهی یگان ویژه ناجا، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی استان البرز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی افزود: در رشته تکواندو ستاد فرماندهی ناجا، فرماندهی انتظامی استان اصفهان و فرماندهی یگان ویژه ، سه رتبه برتر را کسب کردند.

سرپرست معاونت آموزش انتظامی استان فارس گفت: در رشته آمادگی جسمانی فرماندهی یگان ویژه ناجا، فرماندهی مرزبانی ناجا و فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه این مراسم توسط فرمانده انتظامی استان فارس، معاون آموزشی دانشگاه علوم انتظامی و رئیس هیئت آمادگی جسمانی ناجا، نماینده اداره کل تربیت بدنی ناجا و برخی از مقامات ورزشی نیروهای مسلح استان فارس جوایز نفرات برتر این مسابقات به آنان اهدا شد.

این مراسم در مجموعه ورزشی شهید ابوالفتحی فرماندهی انتظامی استان فارس در شهر مقدس شیراز،‌ سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول