اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران:

نیروی انتظامی امانت‎دار ارزش‎های اجتماعی و جامعه است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نیروی انتظامی امانت‎دار ارزش‎های اجتماعی و جامعه است و همواره از حقوق مردم دفاع می‌‏کند.

نیروی انتظامی امانت‎دار ارزش‎های اجتماعی و جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در مراسم عمومی که به مناسبت اجرای طرح «مکنا» و افتتاح کلانتری 11 پردیس در این شهرستان برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت در جامعه است.

سیروس فتحی گفت: نیروی انتظامی امانت‎دار ارزش‎های اجتماعی و جامعه است و نظم و انضباط معرف مأموران نیروی انتظامی است؛ ما اماناتی را از شهدا و ایثارگران داریم که به منظور این تعهد باید جلوی بروز ناکارآمدی را بگیریم.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس شهرستان پردیس نیز توانمندی را از خصوصیات فرماندهی انتظامی پردیس دانست و گفت: مدیریت شهری هماهنگی و تعامل خوبی با نیروی انتظامی در پردیس دارد.

به مناسبت افتتاح طرح مکنا در کلانتری 11 پردیس مراسم  عمومی با حضور فرمانده انتظامی شرق استان تهران و فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و فرماندار جدید پردیس برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم، طرح مکنا کلانتری پردیس افتتاح شد و از آن، بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس نیز طرح مکنا را از پروژه‏هایی برای مدیریت کیفیت و از شاخص‎های سرعت عمل و خوشایندسازی و برخورد مطلوب با شهروندان دانست.

انتهای پیام/2568/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول