اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمات‌رسانی به دانشجویان صورت گرفت

راه‌اندازی کیوسک‌های الکترونیکی اطلاعاتی در دانشگاه آزاد گچساران

رئیس گروه اطلاعات و آمار و رایانه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: کیوسک‌های الکترونیکی اطلاعاتی در راستای رفاه حال دانشجویان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی کیوسک‌های الکترونیکی اطلاعاتی در دانشگاه آزاد گچساران

اردلان پوطهماسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: صفحه لمسی، قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم اطلاع‌رسانی دینامیک، به همراه صفحات گرافیکی و نمایش پیام‌های آموزشی از جمله امکانات کیوسک‌های الکترونیکی اطلاعاتی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است.

وی افزود: دانشجویان می‌توانند با استفاده از این کیوسک‌های الکترونیکی انتخاب واحد، پرداخت شهریه، دریافت کارنامه و دیگر امور آموزشی را در دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، پرستاری و مامایی، دانشکده خوارزمی و ساختمان اداری فاز دو انجام دهند.

رئیس گروه اطلاعات و آمار و رایانه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: گالری عکس، معرفی مدیران و پرسنل، منشور اخلاقی، اخبار و اطلاعات جدید، ساعت و تقویم از دیگر امکانات این سامانه است.

پورطهماسب بیان کرد: وب کم، دستگاه کارت‌خوان هوشمند، و قابلیت نصب پرینتر حرارتی نیز از دیگر امکانات سخت‌افزاری این کیوسک‌ها است.

وی گفت: این سامانه با اعتباری بالغ بر 280 میلیون ریال برای رفاه حال دانشجویان تهیه و نصب شده و در راستای تکریم ارباب رجوع سیستم نظرسنجی الکترونیک در آن فعال می‌شود.

پورطهماسب جلوگیری از اتلاف وقت و سردرگمی مراجعین با نصب این سیستم را به عنوان یکی دیگر از مزایای آن عنوان کرد.

وی افزود: بالا بردن سرعت خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، گسترش فرهنگ مدیریت مشارکتی از طریق استفاده از سیستم‌های نظرسنجی و دریافت پیشنهادات، معرفی راهنمای طبقات سازمان و دسترسی به افراد مستقر در واحدها و مکالمه تلفنی با آن‌ها در این سیستم گنجانده شده است.

رئیس گروه اطلاعات و آمار و رایانه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: این واحد دانشگاهی دارای دو دانشکده مصوب (دانشکده فنی و مهندسی و ادبیات و علوم انسانی)، یک مرکز تحقیقاتی و پژوهشی است.

پورطهماسب ادامه داد: 43 آزمایشگاه، 21 کارگاه مجهز، چهار کتابخانه، چهار سالن ورزشی، سه خوابگاه دانشجویی و دارا بودن شش رشته کارشناسی ارشد از دیگر امکانات موجود در این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول