اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج:

شناساندن آرمان‌های انقلاب به نسل امروز ضروری است

عضو شورای شهر کرج گفت: شناساندن آرمان‌‌های انقلاب به نسل امروز ضروری است .

شناساندن آرمان‌های انقلاب به نسل امروز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، داود وحیدی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با محوریت گرامیداشت دهه فجر برگزار ‌شد، افزود: آشنایی بیشتر نسل امروز با آرمان‌های امام راحل و شخصیت ایشان یکی از مهمترین وظیفه مسئولان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده گفتمان‌های دینی در مدارس کرج در دهه فجر امسال با محوریت شناخت بیشتر امام راحل برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن بیشتر آرمان‌های انقلاب به نسل امروز است، افزود: بیان خاطرات آن دوران توسط افرادی که در صحنه مبارزات انقلاب حضور داشتند و ارائه عکس‌ها و فیلم‌هایی از آن دوران می‌تواند راهکاری اساسی در تحقق اهداف مورد نظر باشد.

وحیدی با بیان اینکه امروز دشمنان در نظر دارند تا با توطئه‌ها و اهدافی شوم آرمان‌های انقلاب را از بین ببرند، افزود: دشمنان در نظر دارند تا با هدف قرار دادن نسل امروز به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این راه بصیرت‌افزایی نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایفی است که باید بیش از گذشته به آن توجه کنیم.

عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دبیران و مربیان پرورشی در مدارس می‌توانند با برنامه‌هایی ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کنند، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس و پخش سرودهای آن دوران در مدارس می‌تواند شور و نشاط را در بین دانش‌آموزان در این دهه بیشتر کند.

انتهای پیام/2302/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول