اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) صورت گرفت

عزاداری نیروهای مسلح قزوین

معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: همزمان با سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیروهای مسلح استان قزوین به عزاداری پرداختند.

عزاداری نیروهای مسلح قزوین

عباس برزگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به مناسبت 28 صفر سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ثامن الحجج (ع)؛ مراسم عزاداری و سینه زنی نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین هدف از برگزاری این مراسم را نمایش انتظام و اتحاد نیروهای مسلح، ایجاد حس نزدیکی و اعتماد مردم به نیروهای نظامی، تقویت و افزایش روحیه دینی و انقلابی، ارائه الگوی مناسب عزاداری با رعایت ضوابط دینی، مقابله با توطئه‌های دشمنان در مخدوش کردن چهره و جایگاه والای پیامبر اعظم (ص) ذکر کرد.

گفتنی است هیئت عزاداری عاشقان ثارالله سپاه استان و هیئت‌های عزاداری نیروی انتظامی و ارتش مسیر امامزاده اسماعیل (ع) را تا آستان مقدس امامزاده حسین (ع) را طی کردند و در طول مسیر به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

انتهای پیام/2667/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول