اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی سبزوار خبر داد

وقوع ماهانه 180 تصادف با 190 مجروح در سبزوار

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سبزوار از وقوع ماهانه بیش از 180 تصادف با 190 مجروح در این شهرستان خبر داد.

وقوع ماهانه 180 تصادف با 190 مجروح در سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سعید متین صبح امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: با این تعداد تصادف حجم آمار مجروحان نیز به 190 نفر در ماه می‌رسد که آمار بالایی است.

وی با انتقاد از شهرداری سبزوار برای عدم نصب سرعت‌گیر در مکان‌های حادثه‌خیز تصریح کرد: شهرداری با وجود مصوبات شورای ترافیک این شهرستان در اجرای طرح‌های آرام‌سازی ترافیک و نصب سرعت‌گیر در مکان‌های پرحادثه مانند مسیر توحید‌شهر باعث شده است تا تصادفات دلخراشی در این محدوده‌ها رخ دهد.

این مسئول ادامه داد: حوادث دلخراشی در سطح شهرستان رخ می‌دهد که بیشترین مجروحان یا کشته شده‌های آن جوانان هستند که این مهم به دو عامل فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک و تلاش برای کاهش این تصادفات بستگی دارد.

وی از صدور بیش از 14 هزار و 33 مورد اعمال قانون در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 4 برابری داشته است.

متین با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان از سال 91 نسبت به نصب سرعت‌گیر و ایجاد موانع برای کم کردن سرعت خودروها در نقاط حادثه‌خیز شهر با شهرداری مکاتباتی داشته است، تصریح کرد: بیش از 15 نقطه حادثه‌خیر مورد شناسایی قرار گرفته و در این زمینه مکاتبات زیادی با شهرداری و شورای ترافیک شهرستان داشتیم اما در این زمینه آن‌گونه که باید اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به مسئله کمربندی سبزوار نیز گفت: در این محدوده هم شاهد تصادفات سنگینی هستیم که با هماهنگی شورای ترافیک قرار شده در این مکان سرعت‌گیر نصب شود که اداره راه و ترابری، سرعت‌گیری را نصب کرده که استاندارد نیست و خود عامل تصادف شده است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول