اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سبزوار:

عامل وقوع 30 درصد اتفاقات و تصادفات مدیریت شهری است

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان سبزوار گفت: عامل 30 درصد وقوع تصادفات و ترافیک در سطح شهرستان متوجه کم‌کاری در حوزه مدیریت شهری است.

عامل وقوع 30 درصد اتفاقات و تصادفات مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمد کلاته ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: 30 درصد وقوع تصادفات ترافیکی در سبزوار متوجه کم‌کاری در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: وظیفه شرعی و قانونی ماست که نسبت به اجرای سیاست‌های صحیح و ایجاد سازوکارهای مناسب برای حل مشکلات شهری و ترافیکی اقدام کنیم.

این مسئول با انتقاد از شهرداری سبزوار نسبت به اجرای سیاست‌های غلط و خلاف طرح تفضیلی سال 85 در سطح این شهرستان تصریح کرد: ما در برخی خیابان‌های سطح شهر مانند خیابان 24 متری انقلاب با بحران ترافیکی در آینده روبه‌رو خواهیم بود.

وی ادامه داد: رعایت نکردن طرح تفضیلی از سوی شهرداری زنگ خطر را در حوزه مدیریت شهری به صدا درآورده و تراکم‌فروشی‌های بی‌رویه در این منطقه و در هسته مرکزی شهرستان در آینده تبعات منفی و خطرناکی را برای شهر خواهد داشت.

کلاته در ارتباط با احداث پارکینگ‌های عمومی نیز گفت: انتظار ما از شورای شهر و شهردار آینده این است که نسبت به احداث پارکینگ‌های عمومی که امروز دغدغه مردم و مسئولان شده سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول